Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: d3k0 #41736:
Jo, ešte jedna vec. Píšeš, že električka zvládne v Petržalke zhruba to isté čo metro (neviem ako to bolo myslené ale kapacitne asi nie...)Treba si uvedomit, že NS je pre celú BRATISLAVU a nie len pre Petržalku. V meste zapadne v prepchaných uliciach a budú stát ako aj teraz pri každom dome...Fakt dobré
Navrhovan7 NS rie3i akur8t dopravu po Šafko. Spomínaný úsek metra by aspon čiastočne riešil aj bezútešne pomalú prepravu v centre ?
Reakcia na: d3k0 #41736:
Môžem s tebov len súhlasit, zmenit sa tu dačo musí. Podla môjho názoru sa vedenie mesta malo viac angažovať pri deblokáciách, dokonca zo strany Ruskej federácie tu boli aj návrhy, ale našlo sa pár blbečkov, ktorí to zamietli podobne ako snahu uzavriet zmluvu so súkromným investorom. Možno je to proces zdĺhavejší, ale volil by som lobby v parlamante o zdrojoch z rozpočtu. Ja nie som proti električkám ale odmietam názor, že električka je úplne zrovnatelná s metro (rýchlosť, kapacita). Tvrdit, že nosný systém podla p. Ďurkovského a spol. bude stát 17 mld. a metro by stálo 170 mld., nech sa nikto nehnevá ale to je čistá demagógia. 170 mld. by stálo metro v celej svojej dĺžke (obe linky). Ale úsek Janíkov dvor-Trnavské mýto by tolko určite nestál, naopak stojí za zváženie v porovnaní s električkou, lebo dat 4 mld. na provizórium alebo 20 mld. na metro, ktoré ma neporovnatelné parametre stojí za zváženie.
Apropo, smradobusy ostanu až kým sa nedotiahnu troláky do Petržalky. Doplnkovú dopravu potrebuju obé varianty NS ?
Reakcia na: Jonny #41735:
Odpovedz mi priamo a na rovinu: Bude sa ti viac pacit, ak tu budu dalsich 30 rokov behat po Petrzalke smradlave autobusy, ktore sposobia dalsi ubytok cestujicich, a potom uz nebude pre koho metro stavat; alebo elektricka, ktora sice metrom nie je, ale v Petrzalke dokaze zhruba to iste? Ak si myslis, ze tu budu ludia donekonecna jazdit v busoch vsetkymi tymi esickami po celej Petrzalke, tak sa mylis.
Reakcia na: Papyr #41733:
Vyťaženosť úseku Janíkov Dvor-Trnavské mýto by určite počtom prepravených osôb spĺňal nároky na prepravnú kapacitu metra, čo električky spĺňať nedokážu. Táto vyťaženosť linky metra by bola kludne porovnatelná s trasou A pražského metra ? O ostatných úsekoch sa dá polemizovať, ale táto trasa by mala určite svoje opodstatnenie a ludia ktorí tvrdia, že električka je plnohodnotnou náhradou z hladiska prepravnej kapacity a rýchlosti by sa mali nad vecou zamysliet a nešírit takuto demagogiu a skreslené informácie.............

Mám len taký pocit, že vela ludí chce za každú cenu aby sa už len rýchlo rýchlo dačo spravilo, ale že tá električka bude nedostačujúce riešenie, ktoré sa skôr či neskôr prejaví to už nikoho nezaujíma.

A p. Ďurkovský chce svojou horúcou ihlou rýchlo dačo stihnut počas svojho volebného obdobia, aby bolo vidno, že ako jediný tu po rokoch tunelovania niečo začína rozbiehat. Bohužial osobné ambície v politike postavil pred dobrú vec a Bratislava na to doplatí v podobe nekapacitného nosného systému, ktorý sa aj tak nikdy nedostane popod Dunaj...........................
Reakcia na: Ámos Keynes #41715:
Nie sú náhodou električky a spol. majetkom mesta zvereným do správy DPB? Ak áno, mohli by VPP prejsť.
Reakcia na: Jonny #41732:
Prepravna kapacita trate rovna sa kapacita jednej supravy krat interval. Teoreticka najvyssia mozna prepravna kapacita elektricky do Petrzalky (za pouzitia sucasnych vozidiel) je pri dvojiciach T3 resp. T6 a intervale 90 sekund 12000 osob/h v jednom smere. Kolko by podla teba Petrzalka potrebovala? 20000? 40000? 60000?

Nndro: lebo nesmu, maximalna dlzka supravy je v SR 40 m. V Kosiciach mali na to vynimku pre trat do zeleziarni.
Reakcia na: Nndro #41731:
lebo by bola prekročená celková dĺžka vozidla aká je na pozemných komunikáciách povolená (v SR) - z čoho logicky vydedukujeme, že super pomalá električka nemôže nikdy dosiahnut dĺžky a z toho logicky aj kapacity metra, ktoré ako úplne segregovaný systém nemusí dbať na takéto predpisy ? ? ?
Preco u nas nejazdi T3 v trojici ? ? ?
vrana...vrana... jej psychologicky rozbor by stal za to! potrebujes si nieco dokazat? kolko mas vlastne rokov?
vazeni, asi bude lepsie si ju nevsimat. teraz sa mozno pusti aj do mna…heh.mozno.
Reakcia na: vrána #41726:
Vrana nekupuje lístky, električenku má sfalšovanú a je vandalka. A ak mi chce dať po papuli, môže prísť zajtra o 22:30 na Hlavnú stanicu.
Inac super diskusia v poslednych par prispevkoch, treba uznat :)))
Reakcia na: vlado P. #41523:
čau ty vôl. vylez mi....fuck! ?
Reakcia na: BMko #41507:

Ámos Keynes mal pravdu! že ty robíš busáka? aby si vedel ešte raz sa zmieniš o tom že si nejaká vrana nekupuje lístky /mam elinu ty debile/ a že je vandalka tak dostaneš po hube ty sedlák vygumovaný! ?
Reakcia na: Vševedko #41502:
? môžeš mi oblízať ty suchý konár
Dnes mal asi vodic na L5 dobru naladu, okrem sviznej jazdy, si pozvonieval ( nie ako teta crrn ? ) a namiesto klasickeho piiiiiiiiiip pri zatvarani dveri , vyzvanal nokiacke Thats It a tu hromzdiacu znamu melodiu zo stadionov ?
Viete mi niekdo please povedat, ktore su to tie vozy vybavene "vaziacim zariadenim"? Teda okrem uz spominanych 1013,1024 a 2810.
Reakcia na: Ámos Keynes #41721:
Aha, prave som preukazal donebavolajucu neznalost prava 🙂 Ja som myslel, ze SR to uz ma aj ako trest, nielen ako aktivizaciu nezamestnanych.

V tom pripade navrhujem, aby sa na cisteni vozidiel MHD podielali cierni pasazieri, ktori by si touto formou mohli odpracovat pokutu. K tomu snad staci, aby s tym suhlasilo mesto a DP.
Reakcia na: Papyr #41720:
Ale SR nemá ešte zavedený trest verejnoprospešných prác. My len máme to, že obec môže zamestnávať nezamestnaných na verejnoprospešné práce. A DPB je akciová spoločnosť aj keď vlastníkom akcií je mesto. To by potom aj CSA mohli zamestnávať Slovákov v rámci verejnoprospešných prác, lebo mesto v CSA má isté malé %. (tuším 1,92% ale nie som si istý, či toľko)
Napríklad staré mesto zamestnáva nezamestnaných na 4 hodiny denne (maximálne možná miera). Ráno a poobede stoja pri školách a zastavujú autá, aby detská mohli prejsť.
Reakcia na: Ámos Keynes #41715:
No v pripade, ze takto moze zamestnavat iba obec, tak kde je problem? Dopravny podnik je predsa 100% dcerska akciova spolocnost tej obce!

A okrem toho, tu vobec nejde o 3% nezamestnanost. Stav zamestnany/nezamestnany tu vobec nehra ulohu. Trest verejnoprospesnych prac je SUDOM ULOZENY TREST, a predpokladam, ze moze byt ulozeny aj osobam zamestnanym, aj nezamestnanym.
Reakcia na: http://www.imhd.sk/_/obraz #41718:
//www.imhd.sk/_/obraz: ❓

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.