dopyt: Vsak v 1702 to dlho fungovalo a nie su ziadne problemy...
spectre-klbaky: Ale nechapes ze DPB skor da klbaky na 201 ako keby mal hustit intervaly! A neviem naco im na hrobonke CEZ SPICKU stoji 12 klbakov z 31. To este nehovorim o vikende ked by mohlo byt klbovych liniek ovela viac.
spectre-klbaky: Ale nechapes ze DPB skor da klbaky na 201 ako keby mal hustit intervaly! A neviem naco im na hrobonke CEZ SPICKU stoji 12 klbakov z 31. To este nehovorim o vikende ked by mohlo byt klbovych liniek ovela viac.
Doktor
1.Metro:Ono je to tak ze plany metra su na svete uz asi 30 rokov.Takze si pokojne vypocitajte kolko rokov tu uz mohlo byt metro.Inac pred rokom som bol v Parizi a tam je metro uplne bezna vec asi ako u nas elektricka a plati to aj opacne (Pariz=2 elektrickove trate)Existuje system 14 liniek metra v Parizi-Parizi (cize Pariz bez periferie) a A-E (5) liniek tzv.RER cize rychlodrahy ktora ma zastavky prevazne na periferii (metro tam nejazdi) a minimum zastavok v Parizi-Parizi (3-4 podla linky).No a uplnou "ceresnou na torte" je linka metra c.14 ktora je plne automatizovana co znamena ze nema kabinku vodica a ani vodica samotneho,v prednej casti su uplne normalne sedadla takze si sadnete a pozerate sa dopredu na mimochodom velmi vkusne vykachlickovany tunel (je aj plne osvetleny).Vdaka riadeniu pocitacom bolo na nastupista mozne namontovat specialne plexisklove dvere+stenu a dvere metra sa zastavia vzdy presne oproti dveram na nastupisti,cim sa vlastne vyriesil problem bezdomocov/samovrahov.(Bezdomovci zvycajne zaspia pod vplyvom alkoholu na kolajniciach).Supravy su klbove (cca 10 vagonov) s velmi elegantnym (a futuristickym) a s perfektnou aerodynamikou.