Kockac> jedna 39 sa marne snazila vysplhat na nadjzad v Mlynskej doline
v opacnom smere, som isiel dalsou, ale vodic poprosil cestujucich aby sa presunuli do zadnej casti vozidla, aby mu zatazili kolesa aby sa mohol rozbehnut zo zastavky :))
d3k0> k tym neobsluhovanym zastavkam v dispecerovi napisem
v opacnom smere, som isiel dalsou, ale vodic poprosil cestujucich aby sa presunuli do zadnej casti vozidla, aby mu zatazili kolesa aby sa mohol rozbehnut zo zastavky :))d3k0> k tym neobsluhovanym zastavkam v dispecerovi napisem

Vladimir
Blavaci: Nemozem pochopit, v com je problem zaviest elektrifikovane linky a v noci. Ved BA ma na to priam idealne podmienky. Ako uz bolo pisane, v noci by mohli jazdit linky c. 1, 2, 3, 8, 201, 202, 203 (v trase dnesnej 516). Ak chceme zachytit aj mesto, tak nocne 2, 3, 8 by mohli jazdit v mierne predlzenej trase Hlavna stanica - Obchodna - Nam. SNP - Spitalska - Zl. piesky/Raca/Ruzinov. Ak by zasa bolo odbocenie pre trolejbusy v smere Stefanikova - Sancova (co asi dnes nie je, nie som si isty) mohli by namiesto 201, 202 jazdit jedna 201 na trase Hlavna st. - Stefanikova - Hodzovo nam. - AS Mlynske Nivy - Gagarinova (alebo Mierova) - Dolne Hony. S nocnymi prestupmi nesuhlasim, oblasti bez elektrifikovanej dopravy by mali aj nadalej priame spojenie autobusom priamo z centra + hl. stanice.
Tak by vlastne ani neboli potrebne nejake tie specialne nocne jazdy na rozmrazovanie a pod. Argument, ze sa to neda (odstavka meniarni a tak) neprijmam, ved to funguje v Prahe, Presove, Kosiciach a samozrejme nie len tam.