#3924 ako clovek byvajuci na dolnych honoch nemozem s vami suhlasit, niekedy sa ludia do spojov nevedia zmestit uz ani na medzijarkoch. Na linku maju byt nasadene klbove vozidla, ale az ked budu... btw, volakedy z tejto casti mesta chodili na hlavnu stanicu 3 spoje - 22, 108 a 218, v sucasnosti je uz len jeden - 201 a nemyslim zeby to chodilo prazdne, rad by som vediet kedy ste videli ist prazdnu 201 (ak ovsem nesla do vozovne)
Dochodcovia na danej trase sa mozu narvat aj do 82ky, preco vas nenapadlo skratit tu napriklad ? (nie zeby chodila prazdna, ale len tak z principu sa pytam:-))
Dochodcovia na danej trase sa mozu narvat aj do 82ky, preco vas nenapadlo skratit tu napriklad ? (nie zeby chodila prazdna, ale len tak z principu sa pytam:-))
Kami
Martin: takmer niet co dodat. Co zmoze udrzba nazorne ukazuje BBDS. Na buchajuce a samootvaracie (Karosa), otvoreniavzdorne (Ikarus) dvere si pamatam len ako pozostatky komunizmu. Podobne je to s deravou podlahou. Kym dvere sa mozu pokazit, prepadavajuca podlaha, ci zlomene ramy (v spatnom zrkadle sa Ti kruti cely autobus) to je jedine vec udrzby. Nie je to peniazmi. Az kym BBDS nedostala v 1997 konecne investicne dotacie aj od statu, busy sa kadejako skladali, a shladuvali ojazdeniny po celej CSFR.
Nova generacia Karosy uz nastupuje. Uz jazdia primestske C954, mestske maju prist az buduci rok, aj ked neviem ci budu len odvodeninou terajsich 930/940, alebo nieco viac.
Ak sa podari, nejake info dam na svoju stranku v pondelok.