Nakoniec stále sa tu bavíme o tom isto. Ja ako technik budem stále tvrdiť, že Karosa má mnoho nevýhod, ktoré sa prejavujú inak ako nevýhody Ikarusu, ktoré tiež sú (nič nie je dokonalé).
AJ KEBY TEN FEKÁLNY PODNIK KÚPIL XXX NOVÝCH TUTI-FRUTI NAJDRAHŠÍCH AUTOBUSOV, ČO BY BOLI, AJTAK BY SA ZACHVÍĽU ROZPADLI, TAKŽE O ČOM TO JE????
AJ KEBY TEN FEKÁLNY PODNIK KÚPIL XXX NOVÝCH TUTI-FRUTI NAJDRAHŠÍCH AUTOBUSOV, ČO BY BOLI, AJTAK BY SA ZACHVÍĽU ROZPADLI, TAKŽE O ČOM TO JE????
Martin
modernější než B900, ale za jakou cenu? Stovky propuštěných zaměstnanců a polorozpadlý podnik. V 80. letech vyráběl Ikarus 12 000 autobusů ročně a dnes? Karosa nechala Ikarus za zády, díky šikovnému prodeji na západ a chytrým manžerům. Nemyslím si, že
Karosa je špatná. Avšak za pár let až se začnou vyrábět nové linkové autobusy uvidíme.