Andy: dnes rano naozaj nesli elektricky, pocul som, ze nejaky clovek sko(n)cil pod elektrickou...
Inac dnes vecer sa stala zaujimava udalost, ked na zeleznicom priecesti medzi Astronomickou a Vrakunou vytrvalo svietili cervene svetla podla mojich informacii asi od 22:00 minimalne do 23:30.
Autobusy na linkach 97 a 78 teda nechodili, pretoze sa vodici bali prejst na cervenu. Preslo iba zopar jedincov, ktorym uz koncila sluzba, ako sa vyjadril dispecer isli "na vlastne riziko". A preto ked niekto chcel ist linkou 97 do Petrzalky po 22:00 tak prvu a poslednu moznost mal ist autobusom, ktory isiel cca o 23:15 od piecestia.
Inac dnes vecer sa stala zaujimava udalost, ked na zeleznicom priecesti medzi Astronomickou a Vrakunou vytrvalo svietili cervene svetla podla mojich informacii asi od 22:00 minimalne do 23:30.
Autobusy na linkach 97 a 78 teda nechodili, pretoze sa vodici bali prejst na cervenu. Preslo iba zopar jedincov, ktorym uz koncila sluzba, ako sa vyjadril dispecer isli "na vlastne riziko". A preto ked niekto chcel ist linkou 97 do Petrzalky po 22:00 tak prvu a poslednu moznost mal ist autobusom, ktory isiel cca o 23:15 od piecestia.
Kami
Martin: takmer niet co dodat. Co zmoze udrzba nazorne ukazuje BBDS. Na buchajuce a samootvaracie (Karosa), otvoreniavzdorne (Ikarus) dvere si pamatam len ako pozostatky komunizmu. Podobne je to s deravou podlahou. Kym dvere sa mozu pokazit, prepadavajuca podlaha, ci zlomene ramy (v spatnom zrkadle sa Ti kruti cely autobus) to je jedine vec udrzby. Nie je to peniazmi. Az kym BBDS nedostala v 1997 konecne investicne dotacie aj od statu, busy sa kadejako skladali, a shladuvali ojazdeniny po celej CSFR.
Nova generacia Karosy uz nastupuje. Uz jazdia primestske C954, mestske maju prist az buduci rok, aj ked neviem ci budu len odvodeninou terajsich 930/940, alebo nieco viac.
Ak sa podari, nejake info dam na svoju stranku v pondelok.