Spectre: lisi sa tym, co tu mnohi kritizuju. Miesto panelovej konstrukcie, aj ked oproti 700 zosilnenej,
sa po 30 rokoch vracia Karosa k skeletovej. Je zosilnena (oproti 930), poriadne vykupana uz pred dalsou montazou... Info: Trucker 10/2001, 9/2001
Plus motor, sedadla, ... Kedze do mesta sa predavaju hlavne nizkopodlazne, tak neviem kolko zainvestuju do znizenia podlahy pri 951 a 961.
sa po 30 rokoch vracia Karosa k skeletovej. Je zosilnena (oproti 930), poriadne vykupana uz pred dalsou montazou... Info: Trucker 10/2001, 9/2001
Plus motor, sedadla, ... Kedze do mesta sa predavaju hlavne nizkopodlazne, tak neviem kolko zainvestuju do znizenia podlahy pri 951 a 961.
Jan
používam Vaše služby veľa rokov a som fanúšik Vášho úsilia. Ale dovolil som si povedať Vášmu vedeniu, že linka 201 - trolejbusová v časti stanica - Račanské, Trnavské mýto následne trh a nakoniec Zdravotná poisťovňa je neúmerne preťažená. Niekoľko trolejbusov musíte pustiť, pretože s babkami a dedkami nebudeme závodiť, kto koho vyhodí.
Môj primitívny návrh je aby linka 201 sa obrátila na Ružinovskom cintoríne (teraz 208) a 208 nech ide na Čilížsku spolu s 202 aj tak sú skoro prázdne.
Škoda elektriky. Toto logistické opatrenie by najmä starším ľuďom veľmi pomohlo, najmä ak vidia bus 22 ako ide prázdny do Slovnaftu a ostatné linky sú poloprázdne. Zabudnite na anglický audit a doporučenia a budte Bratislavčania.
Nekritizujem, je to len moje poznanie.
S úctou Jan.
Moje ID máte.