Keď nastúpim do dopravného prostriedku, chcem sa presvedčiť, či som správne nastúpila a v linke, ktorou necestujem pravidelne si chcem overiť kde mám vystúpiť, alebo prestúpiť. Myslíte, že elektronické oznamy mi dajú odpoveď na tieto otázky. Doteraz sa mi to nepodarilo zistiť. Vo väčšine vozidiel sú pripravené plochy na reklamy. Ako som videla v zahraničí na plochách nad dverami a naproti dvier sú vyznačené spoje miestnej hromadnej dopravy a každý si môže preveriť kam sa príslušným spojom dostane. Ako viem v 208-ke sú elektronické tabule, ktoré tieto údaje uvádzajú. Sú pekné, ale nepraktické a určite boli aj drahé, ale ak je spoj plný ľudí budete sa tlačiť dopredu, aby ste si pozreli túto tabuľu. Ak si chcete údaje na nej zistiť musíte, lebo z iného miesta v dopr. prostriedku nič nevidíte. tak načo je taká vymoženosť. Niekedy menej je viac.
Nie je to jedno?
V prípade, že sa jedná o klobásu, tak 1/2, čiže cca 14.
galiyosha
V clanku http://www.hnonline.sk/1-10023650-15014610-k0D000_detail-0d datovanom 6. 10. 2004 sa pise, ze "Medzi najvýznamnejšie investície podniku v tomto roku patrí modernizácia a prestavbu autobusov na pohon stlačeným zemným plynom (CNG), na ktorú spoločnosť vyčlenila 103 mil. Sk. Prestavba, ktorú DPB vykonáva vo vlastných dielňach, predĺži životnosť autobusov a kvalitu prevádzky bez opráv, zároveň zníži náklady na pohonné hmoty." O "kvalite prevadzky bez oprav" pomlcim, ako je to vsak s tym vykonavanim vo vlastnych dielnach? To znamena, ze autobus dojduvsi po generalnej oprave zo Zlineru alebo generalnej "oprave" zo Starka je nasledne splynofikovany priamo v DPB?