http://www.euprojekt.sk/sk/Modul/Tender/ReadTender.aspx?Mid=1375&ItemID=612
Pise sa tam o predpokladanych financnych prostriedkoch 230 milionov Sk bez DPH. Nenasiel som ani pocet vozidiel, ani mi nie je jasne, ci sa jedna len o plynofikaciu, alebo aj o GO. Podla bodu III.2.1.3 vsak asi pojde aj o GO. Kazdopadne predpokladane trvanie je do 12/2009 -- to znamena, ze v Bratislave sa budeme v B741 vozit este v roku 2015(!). Toto je chore...
Celkom sila je aj to, ze podmienky je si mozne prevziat 1. 12. 2004 a lehota na dorucenie ponuk je 7. 12. 2004. Chutna je aj nutnost preukazat "potvrdenie od Slovenského plynárenského priemyslu a. s. Bratislava, že uchádzač je aliančným partnerom Slovenskej plynárenskej spoločnosti v oblasti prestavby autobusu KAROSA B 741 na pohon CNG", ako keby SPP malo na plynofikaciu monopol.
Pise sa tam o predpokladanych financnych prostriedkoch 230 milionov Sk bez DPH. Nenasiel som ani pocet vozidiel, ani mi nie je jasne, ci sa jedna len o plynofikaciu, alebo aj o GO. Podla bodu III.2.1.3 vsak asi pojde aj o GO. Kazdopadne predpokladane trvanie je do 12/2009 -- to znamena, ze v Bratislave sa budeme v B741 vozit este v roku 2015(!). Toto je chore...
Celkom sila je aj to, ze podmienky je si mozne prevziat 1. 12. 2004 a lehota na dorucenie ponuk je 7. 12. 2004. Chutna je aj nutnost preukazat "potvrdenie od Slovenského plynárenského priemyslu a. s. Bratislava, že uchádzač je aliančným partnerom Slovenskej plynárenskej spoločnosti v oblasti prestavby autobusu KAROSA B 741 na pohon CNG", ako keby SPP malo na plynofikaciu monopol.
galiyosha
Je mi jasne, ze jednym nizkopodlazakom neodveziem tolko ludi, co dvomi alebo tromi vrakmi. Ale obnova vozidiel musi aj tak prist. A plynofikacia len zbytocne odcerpava financie na nove vozidla. Vzhladom na zivotnost tych plynofikovanych vrakov silne pochybujem, ze sa tie peniaze budu mat kedy vratit...
Ak sa kompetentym tieto cisla zdaju skreslene, ziadam ich o zapojenie sa do diskusie, kedze nepochybujem, ze minimalne cast z nich toto diskusne forum cita.