Ja vôbec nechápem, čo tu poniektorí riešite. V každej firme, ktorá sa aspoň chce tváriť, že je slušná, majú jej zamestnanci predpísané oblečenie. Je to úplne prirodzené a výnimkou nie sú ani dopravné firmy. Vodič je väčšinou prvý zamestnanec, s ktorým príde zákazník do styku, je teda pochopiteľné, že má vyzerať slušne.
Okrem toho je v prevádzke oprávnený dávať cestujúcim pokyny pre zabezpečenie jej bezpečnosti a plynulosti. Ako môže vôbec dávať pokyny neuniformovaný vodič? Ako má cestujúci vedieť, že sa s ním rozpráva poverená osoba dopravcu?
Je to veľké PLUS, že sa DPB rozhodol svojich vodičov nejako označiť.
Okrem toho je v prevádzke oprávnený dávať cestujúcim pokyny pre zabezpečenie jej bezpečnosti a plynulosti. Ako môže vôbec dávať pokyny neuniformovaný vodič? Ako má cestujúci vedieť, že sa s ním rozpráva poverená osoba dopravcu?
Je to veľké PLUS, že sa DPB rozhodol svojich vodičov nejako označiť.
Spectre
Podla mna to bol velmi dobry napad, nakolko na iMHD sa vracalo plno mailov o nedoruceni, automatickych odpovedi a pod.