Pre mna za mna, nech si tie vozy kupi Praha, ale dufam ze nedostanu zakaz jazdit na Barranov, lebo vozy velmi podobne pri jazde dolu az velmi dobre kuria. Kolko stupnov namerali? 110? ?
re#33818, pista:
asi sudruhovia eskalatornici konecne pochopili, ze aj napriek spicke nie vzdy sa eskalator vyuzije a naopak mimo spicky ho sem-tam treba, tak ho (ich) prerabaju na dopyt. prejdes spodnym cidlom, zapne, vylezies cez horny turniket, vypne. schody nevrcia podla grafikonu vydaneho spravcom podchodu, ale idu vtedy, ked ich treba a navyse setria elektrinu. len akosi nechapem, preco idu az teraz robit uvedenu upravu, ked take schody existovali uz v case vystavby podchodu a navyse ich v roku 96 menili za nove o&k, takze ich kludne mohli namontovat s dopytom hned...
To mi je jasné. Nikoho o vhodnosti pre BA nepresviedčam a myslím to skôr vo všeobecnej rovine. Vzhľad je čisto subjektívna záležitosť. Už len preto, že sú možné rôzne variácie zhotovenia.
Predné dvere bežnej KT8 majú aj tak svetlosť len 950 mm, takže na tom obrázku budú asi nejaké približne takto široké výklopné dvere (BODE?). Na výkresoch sú však znázornené dvojdielne predsuvné dvere, tak to záleží len na solventnosti zákazníka, aké zhotovenie si objedná (detto čelá, výzbroj, atď.).
Si rob srandu... Vyzerajú ako tie, čo sú na vjazde do platených parkovísk. Vysielač-snímač a na druhej strane odrazko. Sú inštalované na kovových konštrukciách, ktoré tam predtým pravdepodobne neboli, lebo majú podozrivo nový náter.
Aké snímače, ako vyzerajú? Možno to bude snímač dobiehajúcich cestujúcich na 53. Vodičovi na palubáku zasvieti, že má rýchlo zatvoriť dvere a odísť, aby mu dobiehajúci nemohli kopať do vozidla.
Ale zabúdaš na výhody ako cena a napr. otočné čapy, ktoré pri 1000mm za normálnu cenu asi nedosiahneš. A za cenu menšieho opotrebovania tratí by možno bolo jednoduchšie opraviť tie kolízne miesta. Ale jasné, to sa nedá a tak BA bude ešte dlho posledným mestom v býv. ČS, ktoré nemá jedinú NP električku.
Ani v roku 1994 by to nebolo prevratne. Vsak plne nizkopodlazne tramvaje existuju uz of roku 1990, dokonca aj na metrovom rozchode. Neviem ci neboli nejake aj skor. To vozodlo malo prijst v 1980-tych rokoch, nie teraz. Mozno ho kupia niekde do Ruska.
Neviem naco sa tu hadate o tej CKD oblude, lebo aj tak tu nikdy nebude. Dovody:
1. Rozchod 1000 mm.
2. Vzdialenost otocnych capov 7.5 metra, nehovoriac o tom cele. V oblukoch by sa to pozrazalo nielen s inymi vozmi, ale aj so stplmi, obrubnikmi a pod.
3. Je to konstrukcne aj moralne zastarane, to ako keby sme isli kupovat Ikarusy C80. Aj ked Taky Ikarsu C80 je stale lepsie vozidlo, napriek tomu ze je to smradobus.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023