Reakcia na: yale #33232:
V pripade meskania z devinskej sa masinka zaradi na volnu zelenu do uzavreteho Ba metra. A ak bude meskat, posunie sa interval vsetkych vozidiel +1 minuta pokial suprava nepride. Po prijazde sa z devinskej sa zasa -1 minuta odjazd da do pôvodneho stavu. Tato suprava DNV by mala mat vlastnu kolak na konecnej, co by nebolo ziadnym problemom. ?
aNTI
kazdopadne na hodzovom by som zastavku trolejbusov prehodil na tie autobusove... zastavka smerom na SAV by mohla byt cosik skorej aby tam mohli stat aj dratolezy smerom na hrad v opacnom smere to treba vymysliet s tou novou budovou. zrusil by som pristresok oproti tatracentru.
trnavske je fakt des... zo saliny na dratolez je to des. a vobec neviem predstavit ako to zlepsit, mozno keby busy (78,39) chodili na salinove nastupiste... stale to vsak nevyriesi to ze dratolezy su od ruky.
v petrzke mame podla mna dva uzly, smolenicku a hrobakova a obdvisa su v pohode.
pod novym mostom si viem predstavit iba taky uzlik:) takisto ako na safku uzlicek:)
no a inak celkovo sa mi najviac pozdava system liniek ze ta to vypluje v centre niekde a tam si vyberes ako dalej. a rozhodne by som v tom NDS sa zamyslel! to maju aj v roku 2030 cestovat ludia z podunajskych a vrakune do centra dratolezmi a 20 dimut? a cez MLYNSKE! a vobec saq je to o hubu...