Reakcia na: J #32314:
Všeobecne v týchto starých autách je rozumná (ekonomicky aj bezpečnostne) rýchlosť do tých 80-100. Rýchlomer môže ukazovať blbosti, ale reálnu rýchlosť tipujem do tých 130 s odretými ušami.Btw. tvoja škodovica je 4- alebo 5-stupňová???
n
Integracov z DDR bolo hojne, aj z ruska a podobne, to bolo vramci RVHP, ze kazdy nieco vyrabal a dokopy to malo davat cely sortiment, lenze nedavalo. A 8031/8051 bola po 8749 na plane, ale plany zmaril rok 1989.
Doviest obvody zo zapadu bolo skoro nemozne, proste bolo treba okolo toho kopec formalit a boli nato nejake kvoty ze kolko sa mohlo doviest a kolko muselo byt zo socialistickeho tabora, taktiez zahranicne firmy boli nie vzdy ochotne predat nieco komunistom, najma ak sa jednalo o nejake vysoko sofistikovane zariadenia.
Takze to nebola otazka penazi, ale moznosti. Proste ja si myslim, ze T6 je stale "moderny" voz nato ze konstrukcia pochadza z 70/80rokov. V tej dobe sa naozaj nedalo spravit nieco lepsie a jednocipaky naozaj neboli, a este raz opakujem, ze tie obvody relatko-tranzistor-dioda-stykac sa riesili tak ako sa riesili koli spolahlivosti a odolnosti, keby tam vtedy dali nedajboze nejake mikroprocesorove riadenie tak to vobec nieje spolahlivejsie a lahsie diagnostikovatelne, ako si pisal, ale akurat by ten voz stale stal lebo by sa cakalo kym odniekial za pol roka pridu suciastky..