Reakcia na: fobust #32322:
Som velice rád, že si mi vysvetlil princíp prevodovky a podobných vecí. Rovnako tak som kedysi ja tebe skúšal vysvetlovať princíp zrýchľovača ak si pamätáš. Lenže ako vieš, žiadna odborná vedomosť sa nedá odvýjať od toho že niečo je tak či onak (ako ti niekto povie) ale na základe nejakého teoretického podkladu. Ja som sa učil základy strojáriny, ale aj ty si sa učil základy elektrotechniky. Lenže v praxi na SPŠE sa moc chápať strojárinu nenaučís a rovnako na SPŠS sa nenaučíš chápať elektrotechniku, takže niekedy aj mne aj tebe môže uniknúť nejaká súvislosť a tresneme hovadinu. Nie je na tom nič zlé, ak si si všimol ja ti za to nenadávam. Na to je toto diskusné fórum, že keď ja, ty, alebo hocikto iný tresne nejakú kravinu, tak si to vysvetlíme - keby sme boli všetci rovnako múdri, tak by, logicky, diskusia strácala zmysel.
bigmac
a takto technicke zlepsenie skody1000mb, napriklad ju technologiou zvaru za studena skuplovat s inou skodou1000, to nie? to sa sice nerobilo, ale mohli by tym vzniknut pek(v)ne t(z)vary... alebo jej spravit rezerzovatelny motor. a take sa robilo, napriklad motorove vozy csd radu m120.4? to by bolo delo, podla potreby by si mal aj 4 spiatocky a 1 kvalt vpred s tazkym prevodom... alebo tu spiatocku pouzit na nejakynapr. navijak, alebo odmetac... blbost by to bola? mozno, ale snad mensia ako t3+k2.