fobust:
a takto technicke zlepsenie skody1000mb, napriklad ju technologiou zvaru za studena skuplovat s inou skodou1000, to nie? to sa sice nerobilo, ale mohli by tym vzniknut pek(v)ne t(z)vary... alebo jej spravit rezerzovatelny motor. a take sa robilo, napriklad motorove vozy csd radu m120.4? to by bolo delo, podla potreby by si mal aj 4 spiatocky a 1 kvalt vpred s tazkym prevodom... alebo tu spiatocku pouzit na nejakynapr. navijak, alebo odmetac... blbost by to bola? mozno, ale snad mensia ako t3+k2.
a takto technicke zlepsenie skody1000mb, napriklad ju technologiou zvaru za studena skuplovat s inou skodou1000, to nie? to sa sice nerobilo, ale mohli by tym vzniknut pek(v)ne t(z)vary... alebo jej spravit rezerzovatelny motor. a take sa robilo, napriklad motorove vozy csd radu m120.4? to by bolo delo, podla potreby by si mal aj 4 spiatocky a 1 kvalt vpred s tazkym prevodom... alebo tu spiatocku pouzit na nejakynapr. navijak, alebo odmetac... blbost by to bola? mozno, ale snad mensia ako t3+k2.
Spectre
Vo viedni spojili aj starý plesnivý vrak s novým vozom a jazdí (no, ako tak
Zase opakujem a veľmi si prosím, aby to niekto nebral tak, že hŕŕŕ, ideme kuplovať K2 a T3. Ja sám v tom zmysel nevidím. Píšem to už asi tretí krát, ale dôrazne upozorňujem, že predložená alternatíva je iba možné riešenie. Dalo by sa to, ale, keď mám byť úprimný, sám by som sa koncepčne týmto smerom nevydal.