Reakcia na: fobust #31741:
Neviem o tom, že by v unifikácii ŠM11/T11 bol nejaký problém. Proste výroba nepokračovala, pretože bolo rozhodnuté o útlme trolejbusov. Takisto neviem o žiaqdnom probléme, ktorý by mala 831Tr. Z nich odvodené ostravské 17Tr fungujú. V celej západnej Európe jazdia trolejbusy odvodené z autobusov. A jazdia. A dobre.Celý problém s kooperáciou Škoda-Sanos vznikol z toho, že vývoj 15Tr bol ešte v plienkach a bolo treba kĺbové vozidlo. Bolo vybraté to, čobolo dostupné. Keďže Ikarus za Ik280 bez motora požadoval toľko peňazí, koľko mala byť cena celého trolejbusu, bol zvolený licenčný, už v dobe nákupu licencie beznádejne zastaralý FAP 200 z Juhoslávie. Vozidlá boli dodané prakticky bez akejkoľvek protikoróznej ochrany, farba sa lúpala priamo na holý plech, nápravy neboli upravené na prenos neporovnateľne vačších krútiacich momentov elektromotorov, vlečná zadná náprava bola nahradená hnanou atď.
A na záver ako obvykle - ráčili ste zaregistrovať, že v Zlíne tie isté trolejbusy slúžili omnoho dlhšie, doslúžili v podstatne lepšom stave a niektoré z nich po generálke v DSZO dodnes slúžia v Sarajeve? To opať, ako už toľkokrát, nie je o zlom vozidle. To je o tom, že DPB by sxxxvil, aj keby to bolo celé zlaté.
S499.1023
To jazdenie načierno nie je vobec o proteste, to je proste o tom, že vám to pri bordeli v DPB prejde, pretože revízor je vzácnejší než dúha v snehovej víchrici.
Mne sa nepáčia ceny Zločineckej Spoločnosti. A kto z vás chodí načierno vlakom? Nikto, pretože by ho konduktor do troch zastávok zdrapil, vyhodil a ešte by platil aj tučnú pokutu.
A mohli by ste si láskavo uvedomiť, že pri takejto forme "protestu" sebe nepomožete a iným uškodíte. DPB zavedie nástup prvými dverami a ako to dopadne, si choďte láskoavo prezrieť do BB alebo MT. Ja to v BA nechcem.