Dnes tu skapal pes. Nikto sa s nikym nehada, nepadaju tu ziadne nazory, ani off topic. Zeby to bolo tym teplom? Co su vsetci pri vode? A preco sakra iba ja som v praci? ?
Vo svojom predchádzajúcom príspevku #31473 som chcel len trochu postrašiť,v žiadnom prípade som nechcel niekomu extra škodiť.Čo sa týka HV 38 pokial viem tak zapojenie reverzného valca hociakého kontroléra musí byť také aby šipka alebo výrez kluky ukazoval na daný popis na kontroléri.Na 38 je kontrolér Škoda a ten má na klukách výrez ktorý tvorý aj zámok.Takže kluky sa dajú nasadiť alebo sňať len v nulovej polohe.Tento výrez je zároveň aj ukazovatelom smeru.Neviem ako to bolo zapojené v UDJD ale možno dobre a všetci ostatný sa mília.Dôležité je nie kde ukazuje kluka ale výrez na kluke!!!Reverzný valec má viac funkcii a preto je velmi nebezpečné bez odborných znalostí doňho zasahovať.Neodborný zásah môže mať vplyv na jazdné a brzdné vlastnosti.Treba sa spítať elektrikárov z UDJD ktorí to opravovali.
To, co kupili v Poprade ako skolsky autobus, vyzera ako Novoplan s upravenym celom a s vyklopnymi dverami. Nedivil by som sa , keby to naozaj bol Novoplan, vyrobeny v Levoci. Nas 5401 tam bol na generalke, tak mozno okukali.
Nechcel som svojim príspevkom spôsobiť taký rozruch.Chcel som len nejakým spôsobom upozorniť na tento problém.A už vonkoncom som nemal v úmysle niekomu spôsobiť nejaké nepríjemnosti!!!Ak sa tak stalo,tak sa ospravedlňujem.Ale vďaka tvrdohlavosti OBOCH strán sa snáď ináč ani nedalo.Ale niektorí už začali chápať o čo mi asi išlo.Preto chcem ešte načrtnúť tento problém z trochu inej strany.Z pohľadu partií na DO v Krasňanoch.Zoberte si kto je zodpovedný za práce v hale DO.Je to vedúci čaty,dennej alebo nočnej.On je zodpovedný za VŠETKY práce vykonávané na vozidlách či premávkových alebo HV a to bez ohľadu na rozsah prác.Fakticky je jedno,či sa mení žiarovka,alebo zberač.On nesie zodpovednosť za všetko čo sa tam deje.Od kvality až po bezpečnosť.A:11.6 2004 bol pristavený HV 38 na kanál DO.V tom čase tam bol zástupca vedúceho nočnej čaty.Je zámočník a preto nemôže posúdiť rozsah elektroprác.To znamená,že môže síce prikázať odstránenie závady a vykonanie údržby,ale spôsob vykonania je na elektrikároch.STÁLE VŠAK ZODPOVEDÁ.V uvedený deň vykonal pán......zmenu zapojenia reverzného valca na tomto voze,čo je hrubý a svojvoľný zásah do zapojenia voza,pretože ovplyvňuje aj EDB.Podotýkam,že tento pán NESMIE samostatne pracovať na elektrických zariadeniach trakč.vozidiel.podľa vyhl.33/78.ktorá určuje čo môže a čo nie.Je to síce pekné a chvályhodné,že sa stará o HV,ALE:V prípade nehody je zodpovednosť za tento čin,nie na dotyčnom"elektrikárovi",ale na vedúcom partie ktorý vtedy práce riadil,anemohol posúdiť rozsah prác.Vlastne bol oklamaný!Na ňom je zodpovednosť tak či tak a je možné,že tento v tom čase vedúci partie bude aj potrestaný.Veď on to vtedy riadil.Chcel by som vedieť tvoj názor aj na tento problém.Ešte aby som nezabudol:Toto opačné zapojenie bolo urobené v UD nie z rozmaru,ale preto,že výzbroj voza už nezodpovedá originálu a dané opačné zap.sa javilo ako najlepšie čo sa týka jazdných vlast.a bezpečnosti.jeho svojvoľná zmena je teda nebezpečná.
Keby elzákom nekončila smena niekoľko hodín pred zotmením, tak by to obratisko mohlo byť hotové oveľa skôr. Ale asi ide o to, aby si cestujúci nepodarenú výluku užili čo najdlhšie...
Nechcem sa Ti miesat do debaty, ale na Ikaruse 280 vypadli DVERE AJ SO SCHODAMI???? ? ? ? ? ? Kedy? Ako? ...Eee to si nabuduce dam sakra pozor, kam sa v buse postavim... Asi sa zacnem systematicky vyhybat klbom a dveram ? Dobre vediet.
kto mate zaujem o fotky zo dnes (04.07.2004) z vyluky na dolnych honoch a prestavby trolejoveho vedenia na obratisku cilizska, mozte sa pozriet sem: http://www.pieskovisko.sk/fotky/2004/11/ (je tam nieco vyse 120 relevantnych fotiek )
na X20 sa ak sa nemylim nachadzaju 4 vozy, dnes som si z nich zapamatal 2812, 4202, 261[5|6] a este tam bol neaky 48xx. Pokial budu ELZAci napredovat takym tempom ako doteraz, tak obratisko bude hotove najneskor stredu-stvrtok.
Vdaka za reakciu. Mal by som sa spamatat, beriem na vedomie. Rad by som vsak poukazal aj na to, ze podat trestne oznamenie z dovodu vseobecneho verejneho ohrozenia by sa dalo aj na DPB, nakolko stav istych vozov tomu zodpoveda. Roztrhnutie Sanosu, vypadnutie dveri aj so schodami na Ikaruse 280 (nastastie v zastavke), zlomenie napravy pocas jazdy na 283-ke a pod. A pri sucasnom stave, teda pokracujucemu upadku a chatraniu mam pocit, ze sa roztrhnutie klobasy, pripadne prepadnutie schodov coskoro podari zopakovat.
v prvom rade by si sa mal spamätať hlavne Ty.Vieš čo všetko treba na takúto prácu,no asi nevieš.To nieje len tak ísť brúsiť kolajnice.Vozidlo nemá platnú revíznu správu,nemá platné brzdové skúšky,nemá platné skúšky na tlakové nádrže.A okrem toho obsluha musí mať pravidelné školenia z bezpečnosti práce,školenie obsluhy vozidla,obsluha musí byť za svoju prácu zodpovedná a kontrolovaná čiže to tým pádom musia byť poverení zamestnanci DPB.Tí tvoji nadšenci môžu byť radi že sa niečo nestalo.Svojím svojvolným konaním hrubo porušily zásady bezpečnosti práce a možno spáchali trestný čin všeobecného ohrozenia.Čo keby vozidlo začalo horieť čo sa už v minulosti stalo a osádka by uhorela alebo priotrávila,čo keby sa vozidlo vykolajilo a niekto by bol zranený, čo keby došlo k úrazu elektrickým prúdom,čo keby došlo k roztrhnuťiu tlakových nádob a k úrazu.A teraz buť múdri!!!Asi niektorým luďom navrhnem aby podali trestné oznámenia na dotyčné osoby aby sa spametaly.
Nechápem, čo má spoločné dostavba trate do Wolfsthalu s tým, aký lístok tam platí. Však toto čo hovoríš by sa dalo zaviesť aj na trati cez Kittsee, nie? Čím by to bolo iné, keby si šiel cez Wolfstal a nie cez Kittsee?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
QUAKEMAN