Áno, je fakt, že majú zastaralé vozy, ale to je vec financii. Samozrejme, aj ja by som si na tých tratiach vedel predstaviť čo ja viem Desirá namiesto 50 - ročných 830, ale vieš ako, keď nie sú peniaze.... ? Je fakt, že BRKS nejazdí cez víkend, to považujem za veľké mínus. ? ?
Ale kto hovorí o 4 spojoch za hodinu. Veď L20 a L22 ako spoje do Dúbravky by museli ostať zachované. Ak by sme dali 15 na vlak a nejakých 12 minút na linkách spojujúcich DNV s Dubravkou. Takže dohromady by to bolo 14 spojov za hodinu. A taký vlak pobere oveľa viac ľudí ako bus či trolej na Prešovskom sídlisku.
Re #27381 Juro: No ja by som si to predstavoval tak, že medzi 6:30 a 8:15 v 15minútových intervaloch a potom v 30minútových intervaloch (možno 25) a poobede v 20min intervaloch (možno 15)
Re #27383 tr3mp: Ale jeho pôvodný návrh bol, taký no potom mu ževraj povedali, že je to technicky nemožné.
Re #27400 Vladimír: A čo takto. (môj skromný návrh)
Stanica DNV: Bus by doviezol ľudí z okolia teheľne na stanicu tri minúty pred odchodom vlaku. Tento by zrejme ďalej pokračoval na sídlisko DNV a do Dúbravky tak ako dnes L20.
DNV zastávka: Jeden bus by doviezol ľudí k vlaku od Ulice Na hriadkach po Eisnerovej, druhý bus by doviezol z Ulice Na vyhliadke po Istrijskej, Hradištnej a Kosatcovej. Tieto vozy by zostali stáť na DNV zastávka (zo západnej strany) a čakali na príchod vlaku, ktorý by rozviezol ľudí po DNV.
L27 by zmenila trasu tak, aby začínala na DNV zastávka z východnej strany so záchádzkou k SOŠ PZ SR.
Samozrejmosťou je aj tu náväznosť autobusových liniek. Samozrejme interval L27 podľa vyťaženosti.
Papyr: Mne tú hadičku strkali do krku keď som mal 12 a veru som negrcal a to aj bez oblbovákov. Povedal mi dýchaj nosom nebude ťa napínať a bolo to v pohode. Len keď mi to strkal dnu tak som grgal ako Barney so Simpsonovcov ?
re juro, b prikaz:
lajstro, ktore si medzi sebou pisu energetici. prikaz na vypnutie niecoho pod napatim. v d2 to nehladaj, skor v nejakej stn 341xxx...
Možno ste ma skutočne presvedčili. Ale dohodnime sa aspoň na tom, že podmienkou je pravidelný dokonalý interval a nie nejaký účelový železničný cestovný poriadok. Za úplnú samozrejmosť tiež pokladám náväznosť bus dopravy v DNV v závislosti na odchodoch a príchodoch vlakov. Rovnako ostatné stanice po trase by mali byť budované tak, aby sa dalo medzi vlakom a MHD pohodlne prestupovať. Ak si to totiž takto predstavím, možno sa mi tá myšlienka celkom začína páčiť
Re #27394 S499.1023: Ejha, takt na železnici, zvláštna to kapitola. Osobne ma vždy fascinovalo, ako na vlaky hlavnej trate s taktovou dopravou na vedľajšej trati "naväzujú" vlaky odbočných tratí s úplne divokými cestovnými poriadkami, pričom nezriedka tie lokálne jazdia častejšie ako tie hlavné.
Myslis ze mam cas robit take srandy ako fotomontaze? Jedine ze by sa mi chcelo robit sci-fi na motivy Schusterovych predvolebnych billboardov, ktore som si dneska vsimol a zatal som sa ze z toho nieco spravim ?
Strkanie hadice do krku dopadlo obzvlast dobre, pretoze som si nechal pichnut do zily Dormicum, co je vlastne diazepam, takze som bol velmi vyrazne oblbnuty a vykon si v podstate nepamatam (v podstate ani cestu domov z Motola). Musim povedat, ze Motolska nemocnica sa s NsP Presov, kde mi robili gastroskopiu pred 5 rokmi, uplne neporovnatelny a bozsky zazitok Este si necham strcit hadicu niekam inam
Ešte doplním, že občas sa ten vlak hodí aj dnes - napr. keď ide frajerka z Prešova, tak v BA Hbf. preskočí do osobáku a kým by sa doterigala s hyperruksakom na Kooperatívne námestie a potom 21 do DNV, tak je dávno doma.
I.
On by ten vlak bol v podstate vhodný už dnes, keby:
1) Bola zastávka na nadjazde.
2) Vlak celý deň neklesol pod 30 minút.
3) Jazdilo to v takte a nie podľa generátora náhodných čísel.
Hlavne pri bode 3 nechápem, prečo Zločinecká spoločnosť, ktorá sa chváli taktom u pár rýchlikov na 110 a 120/180, nie je schopná spraviť takt u osobákov.
Btw., ako dopadlo strkanie hadičky do krku?Vomit:-)?
I.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
1) Bola zastávka na nadjazde.
2) Vlak celý deň neklesol pod 30 minút.
3) Jazdilo to v takte a nie podľa generátora náhodných čísel.
Hlavne pri bode 3 nechápem, prečo Zločinecká spoločnosť, ktorá sa chváli taktom u pár rýchlikov na 110 a 120/180, nie je schopná spraviť takt u osobákov.
Btw., ako dopadlo strkanie hadičky do krku?Vomit:-)?
I.