Emo:Spocitaj si celkovy pocet vlakov na hlavnej trati,zastavujucich v danej stanici a na lokalke.Si typicky dokaz nezanedbatelneho marketingoveho ucinku taktu,ze aj pri fyzicky mensom pocte spojov je doprava rovnomernejsia a vyvolava dojem vacsej hustoty:-).Ad BRKS:Ani argument stonasobne starsieho voz.parku neospravedlnuje dopravu typu Zah.Ves s 5 parmi vlakov,ked sa nalezitosti vo zvysnom case bezprizorne povaluju miesto toho aby jazdili za holu cenu nafty.I.
J
Re #27381 Juro: No ja by som si to predstavoval tak, že medzi 6:30 a 8:15 v 15minútových intervaloch a potom v 30minútových intervaloch (možno 25) a poobede v 20min intervaloch (možno 15)
Re #27383 tr3mp: Ale jeho pôvodný návrh bol, taký no potom mu ževraj povedali, že je to technicky nemožné.
Re #27400 Vladimír: A čo takto. (môj skromný návrh)
Stanica DNV: Bus by doviezol ľudí z okolia teheľne na stanicu tri minúty pred odchodom vlaku. Tento by zrejme ďalej pokračoval na sídlisko DNV a do Dúbravky tak ako dnes L20.
DNV zastávka: Jeden bus by doviezol ľudí k vlaku od Ulice Na hriadkach po Eisnerovej, druhý bus by doviezol z Ulice Na vyhliadke po Istrijskej, Hradištnej a Kosatcovej. Tieto vozy by zostali stáť na DNV zastávka (zo západnej strany) a čakali na príchod vlaku, ktorý by rozviezol ľudí po DNV.
L27 by zmenila trasu tak, aby začínala na DNV zastávka z východnej strany so záchádzkou k SOŠ PZ SR.
Samozrejmosťou je aj tu náväznosť autobusových liniek. Samozrejme interval L27 podľa vyťaženosti.
Papyr: Mne tú hadičku strkali do krku keď som mal 12 a veru som negrcal a to aj bez oblbovákov. Povedal mi dýchaj nosom nebude ťa napínať a bolo to v pohode. Len keď mi to strkal dnu tak som grgal ako Barney so Simpsonovcov ?