Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Papyr #27392:
On by ten vlak bol v podstate vhodný už dnes, keby:
1) Bola zastávka na nadjazde.
2) Vlak celý deň neklesol pod 30 minút.
3) Jazdilo to v takte a nie podľa generátora náhodných čísel.

Hlavne pri bode 3 nechápem, prečo Zločinecká spoločnosť, ktorá sa chváli taktom u pár rýchlikov na 110 a 120/180, nie je schopná spraviť takt u osobákov.

Btw., ako dopadlo strkanie hadičky do krku?Vomit:-)?
I.
Reakcia na: Papyr #27392:

V podstate si to s tym C+J dobre vysvetlil. ?
Reakcia na: Vladimír #27374:
Ako uz napisal Igorko, zeleznica konkuruje nizkymi jazdnymi dobami. O co dlhsie cakam na spoj, o to kratsie sa veziem. Ak C je doba cakania a J doba jazdy, tak C+J je u zeleznice z DNV s intervalom 15 minut mensie ako C+J u autobusu s intervalom 5 minut. Na obsluhu DNV je vlak vhodny, ak sa aspon trochu prisposobi cestujucim.

Devinska Nova Ves nie je presovske Sidlisko III, ktore je od centra vzdialene 3,5 km a celych tych 3,5 km je husto osidlenych. DNV je (ked uz to chces prepocitat na presovske pomery) taky Velky Saris. Este lepsie je Igorkovo prirovnanie k Ceskemu Brodu, kde sa nikdy vlaky pod 20 minut nedostanu a aj tak su vsetci happy. (Ak argumentujes, ze Cesky Brod nie je sucastou Prahy, Velky Saris nie je sucastou Presova ale DNV je sucastou BA, tak ta mozem upokojit, z Prahy-Klanovic ide presne rovnake mnozstvo spojov do centra ako z toho C. Brodu.)
Reakcia na: Tomáš #27390:
Vodič, ktorý spôsobil nehodu pri Lamači, sedí v cele predbežného zadržania

http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=1307369
Reakcia na: bigmac #27387:

No vsak to bola iba taka utopia. ? Ja som si tak zo srandy predstavil, ako nejaka plesniva 830-ka prdi dole z nasypu na klesani a brzdi do zastavky Stefana Kralika. Potom ako sa za dymu rozbieha do zastavky Milana Marecka (pri tom obrovskom travniku pred tym panelakom) a ako tam konci na sturci. Vedla toho uz caka Sor BN12 na prestupy. ?‍☠️ Potom ako sa to plni ludmi, a odchadza opacnym smerom. Nakoniec to za velkeho ramusu taha spat na nasyp... Proste blbost, nic viac, ale vela som sa na tej predstave pobavil. Kolaje boli akoze vedla cesty, dvakrat ju krizovali urovnovo, samozrejme iba svetelne zabezpeceno. Ale keby to tak bolo cele na estakade, tak potom nie su ani problemy so stupanim ani s krizovanim. ? Hehe. Elektrifikacia: Neviem ci by niekto dovolil 25 kV tahat cez sidlisko (aj ked v Petrzalke sa to da), tu to vsak bolo ako vlak doslova na ulici. ?
Reakcia na: bigmac #27387:
Čo to je B príkaz?
re fobust, dnv, vlecka: ono je to vzhladom na ten vysokaaansky nasyp trocha utopia, ale vcelku realizovatelna. len mi vysvetli, preco diesel? stavebne upravy by boli tak drahe, ze na spagat by uz nevydalo? mimochodom na vlecke do vw je spagatu vela, cela nakladka a odovzdavka, len je na to vydany trvaly B prikaz. a dokonca aj releovku tam maju, ale zial uz deaktivovanu
Reakcia na: S499.1023 #27385:
Nevieš? Lebo v BP ide na hrad a nie na rozhľadňu.
Reakcia na: tr3mp #27383:
A prečo práve budapeštianskej Sikló a nie pražskej lanovky na Petřín? Tá je na rozdiel od budapeštianskej aj v PID aj za normálne cestovné ?
Reakcia na: tr3mp #27383:
Ešte by mohla byť medzistanica Most SNP. ?
Reakcia na: Juro #27376:
Ľubo R. je béčko s tou svojou pozemnou lanovkou. My sme mali svojho času na ZŠ (ejha, to je ale dávno 🙂 ) písať sloh o Bratislave v 21. storočí v určitej oblasti, ja som si vybral dopravu. Okrem iných zvrhlostí som vymyslel aj lanovku na hrad, nie však pozemnú, ale vysutú. Prepojenie bolo z Incheby na hrad. To už by skôr bola atrakcia pre turistov, nie nejaká zápalková krabička premávajúca po kopci (asi kópia budapeštianskej "sikló").
Reakcia na: Juro #27381:
Nuž, tak nejako...
Reakcia na: S499.1023 #27377:
KEby to jazdilo v intervale 30 minút v čase 5.00 - 24.00 tak by to bolo super, ale nie v 15min inetrvale medzi 6.00-8.00 a potom nič. Toto ale ZSSK, BRKS, ŽSR a im podobné pochopia veľmi ťažko.
Reakcia na: S499.1023 #27377:
Oukej, len aby tie výhody pochopili aj cestujúci...
Reakcia na: Juro #27375:
No tak potom hej, keby bolo TRESCO z. a Klamáre z., tak potom hej.
I.
Reakcia na: Vladimír #27374:
Pozri, Vladimír, keď už raz nejaký momot nechal postaviť DNV tam kde je, tak sa s tým nedá nič robiť. Tým pádom je DNV voči BA asi v takej polohe ako voči Prahe nejaký Český Brod - nocľaháreň a zásobáreň pracovných síl. A odtiaľ to v 1,2 miliónovej Prahe jazdí po 30 minútach a možno raz bude po 15. Železnica má iné výhody a nie 12 min. interval - železnica musí konkurovať výrazne kratšou jazdnou dobou.
I.
Reakcia na: S499.1023 #27370:
No ešte si zabudol na lanovku, možno by bol Ľ.Roman rád, keď sa nerealizovala ta jeho na hrad. ?
Reakcia na: S499.1023 #27370:
Zrušil by som ju, len ak by sa realizovla zastávka pri Tescu, je o vzdialenosť nejakých max. 300m, čo by bolo dosť nahusto. Železnú by som rozdelil na dve zastávky :
-pri Tescu (napr. Bratislava-Polinaky z)
-pri podjazde na Kramáre (napr. Bratislava-Kramáre z)

Re #27373 tr3mp: tak-tak

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.