Dnes som sa dozvedel o ďalšom pozitívnom kroku v DPB a.s. Je to už tretí v poradí za dosť krátke obdobie a medzi tým nebolo žiadne zhoršenie. Prvou zmenou bolo posilnenie vybraných spojov a úprava grafikonov. Druhou zmenou bolo ujasnenie pravidiel prenajímania názvov zastávok a tretia je nasledovná. Jedná sa o to, že vo vytrínach sa objavia, respektíve už objavili oznamy a upozornenie pre cestujúcich na vreckových zlodejov. Sú tam popísané vzorové situácie, ako úmyselné vyvolanie tlačenice, ... a tiež ako sa pri podobných situáciách zachovať. Myslím si, že toto je správny krok smerom k zákazníkovi a prispeje nepriamo ku skvalitneniu služieb, lebo aj okradnutie v prostriedkoch MHD je pre zákazníka, cestujúceho nepríjemný zážitok spojený priamo s MHD a DPB.
Takže ďakujem zodpovedným pracovníkom. A aby na mňa nemohol niekto povedať, že na magistrát píšem len sťažnosti, moju osobnú pochvalu týchto pracovníkov som poslal aj námestníkovi Koladovi.
Takže ďakujem zodpovedným pracovníkom. A aby na mňa nemohol niekto povedať, že na magistrát píšem len sťažnosti, moju osobnú pochvalu týchto pracovníkov som poslal aj námestníkovi Koladovi.
fobust
Presnejsie:
ZSTNM - povrchovo napojit niekde pri predmesti oblukom, odtial pod zem na Filialku, pod zemou na Nivy, cez Stary most do Petrzalky, tam v koridore az na koniec, tam napojenie na trat ktora tam je smerom do mesta, cez ZST Petrzalka, pristavny most a UNSku na ZST nove mesto a je to. Rano to malo chodit jednym smerom, poobede druhym. Ale vobec by nebol problem spravit vyhybne a obojsmernu premavku, dokonca s tym, ze vlak iduci od Trnavy by sa takto otocil cez cele mesto, vylozl substrar (cestujucich ?) a potom by zo ZSTNM mohol ist na hlavne, kde by koncil ako sucast mozno aj MHD.