Navrhujem vam setkym odbornikom : ked nabuduce vypise magistrat alebo mc daku sutaz na studiu o rieseni dopr problemu zapojte sa aj vy s dakou, spolocnou imhdackou:-). Viem ze si poviete "aj tak by sme to nevyhrali", ale aspon by ste to skusili a mali by ste po ruke vas "lepsi" navrh ako ten co vyhral. To uz sa lepsie zabrda potom do kompetentnych ne?
fobust
Presnejsie:
ZSTNM - povrchovo napojit niekde pri predmesti oblukom, odtial pod zem na Filialku, pod zemou na Nivy, cez Stary most do Petrzalky, tam v koridore az na koniec, tam napojenie na trat ktora tam je smerom do mesta, cez ZST Petrzalka, pristavny most a UNSku na ZST nove mesto a je to. Rano to malo chodit jednym smerom, poobede druhym. Ale vobec by nebol problem spravit vyhybne a obojsmernu premavku, dokonca s tym, ze vlak iduci od Trnavy by sa takto otocil cez cele mesto, vylozl substrar (cestujucich ?) a potom by zo ZSTNM mohol ist na hlavne, kde by koncil ako sucast mozno aj MHD.