Reply on: xx #26667:
Verte tomu, ze nie len linke 508 by prospelo zahustenie intervalu - ale pri dnesnom pristupe magistratu, ze "kto ma peniaze na to aby sa v noci zabaval ma peniaze aj na taxik" je zabezpecit normalnu nocnu dopravu dost problem... Okrem toho, DPB (neviem ci to este plati) prevadzkuje linky nocnej dopravy ako vlastne sluzobne spoje, ktore ale mozu brat cestujucich, cize od mesta na tieto linky peniaze nedostava. Aj napriek tomu vsak doslo v nocnej doprave k miernemu posunu k lepsiemu (aj ked len pre petrzalcanov), ked na linky 506 a 507 su vypravovane dvojicky (dva autobusy za sebou).
A na zaver este jedna vec: pokial chcete dostat oficialnu odpoved (prip. dosiahnut riesenie), obratte sa na magistrat (www.bratislava.sk) alebo Dopravny podnik (www.dpb.sk), tu na iMHD vela s nocnou dopravou nespravime ...
fobust
Suhlas s celym prispevkom, ospravedlnenie prijmam, naozaj to neslo, sam by som to lepsie nenapisal.
K clanku:
Hovori sa tam, ze "v tejto lokalite bude aj tak nosny system"
Hmmm...
Akoze ti curaci nevedia, ze ten NOSYN SYSTEM primetskej (v pripade ze by trat isla pod zemou na Nivy a do Petrzalky aj mestskej) doprvy moze byt prave ZELEZNICA, ktora tam uz je??? Co tomu brani. Jeden takyto projekt bol uz vypracovany v roku 1983, ale vtedy to padlo na tom, ze v roku 1984 sa definitivne zacne stavat metro. Kua, mali to spravit, mali by sme teraz S-bahn. Mala to byt trasa v tvare cisla 8, jednokolajna, s troma stanicami v petrzalke, stanocou Nivy, Filalkou. Mali tam behat pantografy a mala sa este vybudovat odbocka zo ZSTNO priamo ne filialku (ta pod zemou). Mali by tie plany oprasit, trosku upravit a najma postavat to. A nespominali sa tam ziadne hybrydy, ale normalne zeleznicne primestske jednotky 25 KV.