Reply on: fobust #26659:
Presnejsie:
ZSTNM - povrchovo napojit niekde pri predmesti oblukom, odtial pod zem na Filialku, pod zemou na Nivy, cez Stary most do Petrzalky, tam v koridore az na koniec, tam napojenie na trat ktora tam je smerom do mesta, cez ZST Petrzalka, pristavny most a UNSku na ZST nove mesto a je to. Rano to malo chodit jednym smerom, poobede druhym. Ale vobec by nebol problem spravit vyhybne a obojsmernu premavku, dokonca s tym, ze vlak iduci od Trnavy by sa takto otocil cez cele mesto, vylozl substrar (cestujucich ?) a potom by zo ZSTNM mohol ist na hlavne, kde by koncil ako sucast mozno aj MHD.
Mike
Už len súhlas s predrečníkmi na túto tému a doplním vás: V článk sa píše, že tam bude aj Nos.Sys. A TEN BUDE AKOŽE KDE? No podľa mňa práve niekde v mieste filiálky(!) A to už je druhá vec, či 200 m. nad zemou a lebo pod zemou. Ďalej si tiež myslím, že trate 120 a 130 by mohli končiť na filiálke. Tiež súhlasím s tým, e také sprosé riešenie a hlavne umiestnenie hlavnej stanice, aké máme v BA, by sme široko ďaleko v STR. Európe Hľadali iba ťažko. A keď tak chcú staré rakowiny prechádzať cez koľaje: A to nevedia , že existuje také niečo ako pohyblivé schody?