Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Pajo #254934:
Nekrič hop, lebo všelijaké reči sa už šíria.
Reakcia na: bobitwo #254933:
Napríklad kým vyrezávajú otvor pre nový eskalátor mohli nechať fungovať celú pôvodnú plochu stanice s tým, že by sa využívali nástupištia na oboch stranách od otočných dverí po miesto výrezu. Lebo najhoršia je práve tá časť pri nástupišti 13, ktoré je to dlhšie (viac zasahuje do nástupného ostrovčeka a zároveň je pri ňom zlom stavebnej steny za ktorou sa bude robiť ten otvor.
A keď budú mať eskalátory hotové, až potom robiť priestor pre Kaufland.
Reakcia na: Pajo #254934:
Ráno medzi 7-9 hod sú niektoré spoje zo stanice po príchode vlakov tak plné že ľudia stoja pri dverách ale večer po 20 a cez víkendy doobeda to vozí vzduch, je to také nárazové ako kedy ale zas je pravda že väčšinu dňa chodí poloprázdna.
Reakcia na: Petto #254935:
Zrušiť L3 a postaviť tam dialnicu
Reakcia na: bobitwo #254907:
Nie je.
Reakcia na: Valec #254912:
Myslel som, že Dubnica n/V ani oficiálnu AS nemá, len hlavnú zastávku(á la BS alebo Holíč) pri SPŠ. Typujem: 30 eur?
Reakcia na: Pajo #254934:
Tak na L1 sú vhodné vozidla K2
Ale zase nemôžem tvrdiť že L1 chodí vyslovene prázdna... Zo všetkých e liniek má určite najmenej cestujúcich ale žeby vozila vzduch??? Práve preto je aj mimo špičky na intervale 7-8 a nie 5 ako zvyšok siete
Prípadne spraviť to tak že do Petržalky by išli L1 a L3
L3 by mala interval 4/5/5 a v špičke by premávali skrátené spoje v trase Rača- NLŠ medzi riadnymi spojmi

Predĺžená L1 by zhltla možno 5 vozidiel
Takto upravená L3 by zhltla 25 vozidiel ráno pri intervale 4 minúty
Následne skrátená L3 cca 20 vozidiel
Navýšenie výpravy by bolo o cca 9 vozov ale boli by to primárne 32m vlaky takze výprava by bola LTT, až budúci rok keď príde 10ks škodoviek sa bude dať niečo posilniť 😞
Reakcia na: Pajo #254934:
Napr. minulú stredu bola jedna K2S na zastávke Centrum smer HLS natrieskaná krátko po 13tej (ešte pred začiatkom posilneného intervalu), ale je to naozaj ako kedy. No maximálne by si ušetril 1-2 vodičov a 1-2 kačice, čo reálne žiadny rozdiel nespraví a akurát sa zhorší ďalšia linka
Reakcia na: Pajo #254934:
Zalezi ktory rezim resp cas dňa. No akekolvek posilnenie L3 je uz dost otazne. Len prechod z 2,5min na 2min by zhltol cca 8 vozidiel a to asi neusetris z L1.
Otázka do pléna: nemáte pocit, že L1 je nejak zbytočne predimenzovaná? Ja tam vždy vidím polovicu sedadiel prázdnych. Podľa mňa by sa L1 mala zredukovať a L3 posilniť. Čo vy na to?
Reakcia na: Viko #254932:
Ako inak naplánovať?
Reakcia na: 810zssk #254930:
Lenže ono to nie je extrémne zúžené na nejakú nevyhnutne krátku dobu. Už to tam pár mesiacov takto je a ďalší takmer rok aj bude. Za mňa jasný fail a dôkaz toho, že ak už chceli ísť do takejto prestavby, mali ju inak naplánovať, ak im aspoň trošičku záleží na cestujúcich.

A vôbec... Pro-cestovateľské riešenie nízkej vyťaženosti nástupíšť by nemalo mať podobu, že k čakacej hale pridáme tretie potraviny a cestujúci nech trpia, ale skôr posunutie steny s točitými dverami vpred tak, aby sa zväčšila "čakacia" hala na úkor pár prvých stání.
Reakcia na: TomJ #254928:
Z Trnavy do Bratislavy chodí aj niekoľko diaľkových liniek. Nie sú síce integrované v IDS BK (ani Tatran neni), ale to nemyslím si, že by to potenciálneho cestujúceho odradilo. A tam sme na jazdnej dobe veľmi podobnej vlaku.
Reakcia na: Viko #254929:
A tá stavebná stena hneď vedľa nástupíšť ti nenaznačila že toto nie je finálny stav? 🙂 Áno, teraz keď je to extrémne zúžené tak je to nepochybne neprijemné, ale to je predsa spôsobené tým že budúca čakáreň / prechodová chodba je vo výstavbe a teda ten priestor neprístupný.
Reakcia na: bobitwo #254915:
"Je teda ozaj problém, že sa zmenší stanica? Nie je skôr ten problém, že sa prestrelila veľkosť stanice v Bratislave?"
Ak je taký problém uveriť iným ľuďom - nech sa páči, choď sa tam hocikedy pozrieť naživo. Ani nemusí byť uprostred špičky, ja som tam zažil kľučkovanie cez rady pred autobusmi aj cez obed.
Reakcia na: bobitwo #254923:
Nepochopil si ma. Len samotná cesta busom z Trnavy do Bratislavy trvá dve hodiny, vlakom 30 minút. Čiže ak by niekto chcel ísť z Trnavy do Rovinky autobusmi cez Nivy, tak to určite nebude rýchlejšie ako spojenie vlak + 40 + bus do Rovinky.
Reakcia na: si #254926:
Presne tak to je 👍
Reakcia na: bobitwo #254924:
ono v ramci prava vseobecne plati, ze clovek/obcan moze robit cokolvek co zakon nezakazuje (a urad/stat zas moze robit len to co mu zakon vyslovene povoluje/nariaduje), takze cokolvek co robit mozes v zakone pravdepodobne nenajdes......
Reakcia na: bobitwo #254924:
"Ak taký zákon neexistuje, teda musí existovať zákon, ktorý hovorí o opaku."

Tvl, nájdi mi zákon, že človek idúci MHD musí mať žlté sako. A keď taký neexistuje, tak zákon, ktorý hovorí, že nesmie mať žlté sako.
Reakcia na: 810zssk #254921:
Dával som ti, že to máš nájsť. Ak taký zákon neexistuje, teda musí existovať zákon, ktorý hovorí o opaku. Bývalý kolega má doma rozhodnutie rakúskeho súdu, keď mu tam vbehol na červenú chodec pod auto, že on ako šofér neskoro zareagoval a mal predpokladať, že chodec pôjde na červenú, keď ho videl bežať a mal preventívne zastaviť. Teda má 50% podiel viny. Tak sú žiaľ napísané tie zákony.

Čo sa týka toho druhého, tak na Hl. stanici ten spoj smer Schwechat stojí tam stojí o 3:40 (teda máš cca 20 minút času, k dobru, keby sa niečo stalo, kým prídu nočáky na Hl. stanicu), teda stíhaš ranné lety dajme tomu keď zatvárajú gate o 5:00, ak nemáš podpalubnú batožinu, 8:45, 9:30, 11:00, 12:20, 13:45, 14:45, 15:55, 17:00, 18:40, 22:45. Tých spojov je dosť. Navyše, je to čisto komerčná linka, nič dotované BSK, či mestom

Pozri, vlakom nejak pravidelne necestujem, ale meškania sú že vraj pomerne bežné. Ďalšia vec, železnice sa isto nebudú prispôsobovať odletom z Viedne, aby SL mohol jazdiť nejak pravidelne. Tak isto sa ani Schwechat nebude prispôsobovať ŽSSK, že in meškal vlak, tak teraz odložia všetky lety. Navyše, možno niekto vie lepšie hľadať, ale najskoršie príjazdy vlakov na Hl. stanicu medzi 2:30 a 3:40, čo odchádza SL som nenašiel. Prvé vlaky prichádzajú na Hl. stanicu až niekedy medzi 4:45-5:00. Takže asi ani o takého vlaky záujem nie, aby to bolo aspoň nejak ekonomicky prijateľné. Takže hľadáš problém, ktorý vlastne je skoro minimálny.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.