Sak tu sa dušuje vacsina na fore ze L61 staci . V spicke dajme tomu ale mimo nej uff. Striedave konecne L96 to zase neviem ci ma zmysel. ADD2 zrovna demontujeme uz regaly z Solarisov .
Wizz Air pridáva ďalších 12 liniek na letisko v BA. Od nového roka by som tam opätovne vrátil L96 aspoň každým druhým spojom.. Netreba myslím riešiť, iba kapacitu L61 no ponúknuť spojenie aj do iných častí mesta. No a Slovak lines či iný asi tiež predĺžia priame spojenie z BA letiskom a Viedňou aspoň v 2h. intervale.
Stačí doplniť mnohočlenné riadenie do 29T/30T. Nie je to aktuálne, ale za 10 až 15 rokov to môže byť celkom normálne. V Zürichu jazdia 75 metrov dlhé súpravy v úzkych mestských uličkách aj cez križovatky a čuduj sa svete, nikto s tým problém nemá.
Áno je. Dokonca aj poobede no vtedy už "iba" od cca. vozovne. Podobne ako bola denne na Mýtnej no tam sa to zlepšilo, keď zrušili L7. Všetko teraz stojí ráno pred Vinohradmi. Odtiaľ máš prakticky voľnú cestu až po Čabelkovu križovatku. Dlho drží voľno pre električku po prejdení električky. Omnoho dlhšia je aj zelená pre chodcov z Predmestia oproti minulosti. Mali to tam znova upravovať. Je tam úplne nový radič.
Alebo zoberu auto - soto rozmyslanie, ze prestupia 2 ci 3x a potom sa este prejdu 5-10 minut, lebo to papierovo vychadza pekne, je zle a nerealne rozmyslanie.
Projekt sa prerábal za súčasného vedenia mesta. Takže nebol problém spraviť mimoúrovňové križovanie. Ale vieš, kde bol problém? Peniaze, keďže nikto sa nechce starať o podjazdy.
A kedy budú potom jazdiť ľudia po cestách, čo križujú eletričkovú trať? A netýka sa to len áut, ale aj autobusov? A čo chodci a cyklisti?
Za mňa chyba je tá, že sa postavila električka na mieste, kde sa pôvodne uvažovalo s metrom a 40 rokov sa tam nič nerobilo. Tým že tam bola stavebná uzávera, tak sa Petržalka rozširovala viac po okrajoch. A električka teraz obchádza najhustešiu zástavbu. Projekt mal byť prispôsobený tomu, teda buď tá 1 línia koľají mala ťahať inde, alebo sa mali vybudovať 2 línie, kde 1 by bola tam, kde je teraz, druhá by kopíroval cca Panónsku, alebo vlakovú trať z Rajky na Prístavný most plus mínus. Keďže masívna výstavba sa chystá medzi Panónskou a smer Rakúsko.
Akurát že na spiatočnej ceste z jednotky do trojky nie je kde presadnúť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto