To sme uz riesili, je take tazke si to dohladat? Meni povrch a vlastnosti trasy, stazuje viditelnost nerovnosti, zvysuje riziko padu, farba spini kolesa (ak budes klasicky tvrdit, ze nie, tak inde ju uz "zodrali" mimozemstania), drzi sa tam voda, takze idealne pre smyk, paradne smrdi, takze bohvie ake chutovky to obsahuje... Tak v zaujme ochrany svojho zivota, zdravia a majetku sa jej vyhybam a musim pouzit cestu. Napr. Jiraskova bola vyborna trasa, aj ked zatial kratka. Tak sa ju namalovallo kybalmi smradu namiesto obycajneho obnovenia VDZ.
Vallo nech si svoju malovaciu uchylku realizuje doma na zahrade.
Ked chce cervenu trasu, nech tam da standardny cerveny asfalt-len na tom by nezarobili kamarati z odvetvia farby-laky.
Mimochodom, vo vedlajsom vlakne ti napisali, ze v inych krajinach tento farebny nezmysel rusia. Aj o agresivite odtienov atd atd...
Počet odchodov z Južného mesta ostal za celý deň na hodnote 183. Len sa presunula "špička" voľných dní do neskorších hodín. Či to bolo kvôli Petržalke alebo Rači neviem. Ale neušetril sa ani jeden kilometer výkonov.
Co tam po zastavkach a pristreskoch, alebo stale nespravenej zastavke na nadjazde, hlavne, ze ploty verzia zoo utesene pribudaju a leju sa na chodniky kyble cervenej farby znehodnocujuce cyklotrasu.
PR fotky budu nadherne farebne, nejake pristresky a ani vikendove predlzovanie intervalov L3 svedkov valovovych trapit nebudu...
Tak mocipani ziadaju dodavatela, aby dorobil to, co uz 2 roky ma stat a fungovat? A nedali im za minule meskania pokuty, takze motivacia dorobit veci je rovna 0, kedze sa im nic nemoze stat?
Teraz kebyze mesto vystrkuje rozky, tak to rovno polozia a uz nemozu nic...
Ano, uz niekoľkokrát sa stalo, ze takmer den nepribudli nove posty, a potom v priebehu zopár minut nabehnu vsetky. A to sa deje na kazdej platforme, takze vypadky maju u seba.
Myslel som si, že náhodný dopravca poskytuje aktuálne informácie o mimoriadnostiach v doprave cez internet, ale zistil som, že to používajú ako kroniku.
Os 2000 z BA do Kútov meskal 64 min (porucha rusna), tak ho z MA ďalej odriekli a otočili späť do BA, a takto minimalizovali meškanie pre dalsie spoje. Úsek MA-Kuty a späť zostal bez obsluhy.
Trolejbus s dvoma motormi v kĺbovej karosérii SOR NS18. Cena tomu zodpovedá. Niečo také by mohlo byť zaujímavé pre linku 32. Klasické 31Tr s jedným motorom iba na zadnej náprave aj tak pomaly dožívajú.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mhd579