Koľajnice sú položené. Stožiare trakčného vedenia majú výložníky, ale to mali už pred štvrť rokom. Neprešiel som trať celú, iby som vyliezol na teleso v jednom mieste. Neviem ani či vôbec sú už namontované návestidlá, ani či sú zapojené. To by chcelo dron, možno pribudnú videá. Tu je video spred dvoch týždňov: https://www.youtube.com/watch?v=F770Pw6sggM
Zrovna dnes som sa tam bol pozrieť. Aha, takže tak meškajú, že na stavbe pracuje päť a pol človeka pondelok až piatok. Posraný kamenný obklad portálov nového podjazdu robia už štvrť roka a stále nie je hotový! Meškajú, ale cez víkend na stavbe ani nohy! Zjavne zhotoviteľ nedostane absolútne žiadnu pokutu za nedodržanie termínov. A tie výhovorky nech si niekam strčia. Dobre vedeli kde most stavajú. To, že boli tak blbí a nechali tam techniku, aby im ju stúpajúca voda zaplavila a spôsobila škody, je ukážkou prístupu k práci. Morava sa nevyliala náhle, behom pár hodín. Stúpala dlho a vzhľadom k počasiu a modelom sa vedelo viac ako dva dni vopred, že sa vyleje a zatopí stavenisko. Mali dosť času stroje odpratať. Ale nie, nechali ich tam, nech je škoda čo najväčšia. A tým pádom aj časový sklz. Totálna neschopnosť a nekompetentnosť. Ale však vieme v akej krajine žijeme.
To su neuveritelne vyhovorky - zrazu s prekvapenim zistili, ze su v pasme ochrany prirody... Stavaju v zaplavovej oblasti a prekvapi ich, ze sa vyleje rieka... Tu hovorkynu by mohli kludne zamestnat aj na magistrate.
Jazdím po tej farbe na cestom bicykli s úplne hladkými pneumatikami, žiaden dezén. Nikdy som s tým nemal problém. Ako mení povrch a vlastnosti trasy? To sťažuje vedenie nerovnosti znamená len to, že nesleduješ poriadne kade ideš, keďže v tom nie je rozdiel oproti obyčajnej asfaltu. Nikdy som nemal špinavé pneumatiky od tej farby. Drží sa tam voda rovnako ako asfalte, či betóne. A že smrdí? Každý nový náter smrdí prvých pár dní, kým vypáchne. A je jedno, či to je prechod pre chodcov, fasádna farba, či si si práve vymaľoval izbu.
Aj tu su niektore cesty a chodniky normalne s cervenym asfaltom a tie su v pohode. Lenze ich je iba zopar. A vobec nerozumiem tomu, ze ked robia komplet novu cestu - vid Vajanskeho alebo Petrzalka, tak preco to nedokazu spravit poriadne. Aj ked slovicko "poriadne" sa pri praci hlavneho odlozeneho architekta a muzikanta asi tazko na nieco pouzit...
To sme uz riesili, je take tazke si to dohladat? Meni povrch a vlastnosti trasy, stazuje viditelnost nerovnosti, zvysuje riziko padu, farba spini kolesa (ak budes klasicky tvrdit, ze nie, tak inde ju uz "zodrali" mimozemstania), drzi sa tam voda, takze idealne pre smyk, paradne smrdi, takze bohvie ake chutovky to obsahuje... Tak v zaujme ochrany svojho zivota, zdravia a majetku sa jej vyhybam a musim pouzit cestu. Napr. Jiraskova bola vyborna trasa, aj ked zatial kratka. Tak sa ju namalovallo kybalmi smradu namiesto obycajneho obnovenia VDZ.
Vallo nech si svoju malovaciu uchylku realizuje doma na zahrade.
Ked chce cervenu trasu, nech tam da standardny cerveny asfalt-len na tom by nezarobili kamarati z odvetvia farby-laky.
Mimochodom, vo vedlajsom vlakne ti napisali, ze v inych krajinach tento farebny nezmysel rusia. Aj o agresivite odtienov atd atd...
Počet odchodov z Južného mesta ostal za celý deň na hodnote 183. Len sa presunula "špička" voľných dní do neskorších hodín. Či to bolo kvôli Petržalke alebo Rači neviem. Ale neušetril sa ani jeden kilometer výkonov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
upravovač fotiek