Os 2000 z BA do Kútov meskal 64 min (porucha rusna), tak ho z MA ďalej odriekli a otočili späť do BA, a takto minimalizovali meškanie pre dalsie spoje. Úsek MA-Kuty a späť zostal bez obsluhy.
Trolejbus s dvoma motormi v kĺbovej karosérii SOR NS18. Cena tomu zodpovedá. Niečo také by mohlo byť zaujímavé pre linku 32. Klasické 31Tr s jedným motorom iba na zadnej náprave aj tak pomaly dožívajú.
Keď som prišiel na stanicu, vlak o 6:11 už stál na koľajisku a lokomotíva menila smer jazdy. Stalo sa niečo medzi Veľký Leváre a Kúty? Edit:vlak smer kúty Opustil stanicu. A teraz hovorí ďalšie vlak do Bratislavy je 7:11
Nebude a bude. Kamzik sa vraj caka na zatrolejovanie Hlavnej stanice pre 32/44. Nech nema 44 obe konecne mimo drotov (aj ked ta stanica sice pod drotmi je ale pre 44 nepouzitelna)
Ostrovné nástupište bude tak široké, ako je šírka dvoch otočných dverí (boli tam troje). Pri výstupe z OC na nástupište je táto šírka asi na 5 metroch dĺžky aj dnes zachovaná.
Stena tam je kvôli možnosti vykonávať práce za ňou, jej polohu určuje budúci prierez podlahou pre nový eskalátor.
Na fotkách je nejaká dočasná stena. V červenom denníku v neplatenej časti článku sa nič nespomína o dočasnom zúžení nástupišťa a výslednom stave.
Čiže zase sme sa toho veľa nedozvedeli, aké budú výsledné podmienky pre cestujúcich.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
upravovač fotiek
Trolejbus s dvoma motormi v kĺbovej karosérii SOR NS18. Cena tomu zodpovedá. Niečo také by mohlo byť zaujímavé pre linku 32. Klasické 31Tr s jedným motorom iba na zadnej náprave aj tak pomaly dožívajú.