Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #25417:
Vladimirovi sa T3 paci, takze sa asi jedna len o moju uchylku 🙂 mozno trochu este dalej zhorsenu tym, ze som v Prahe nuteny sa vozit skoro vyhradne T3-kami (aj ked uz teraz od septembra sa u nas na Brevnove objavuju i T6 na L15, ale poslednych 5 rokov to boli skoro vyhradne T3 zrychlovacove a tu a tam tyristorove). Fuj jak ja ten voz nebirujem 🙂
Reakcia na: Beus #25372:
Ad zvrátená konštrukcia ULF-a: Vieš o nejakej lepšej koncepcii plne NP tramwaye s takouto výškou podlahy? Mimochodom, ULF, ktorému sa neustále predhadzuje, že je ťažký, má 7 ton na nápravu, niektoré podľa môjho názoru skutočne zvrátené konštrukcie majú aj 10.
Designovo sú mojimi favoritom Cityrunner a Eurotram, technicky ULF. Designovo aj technicky mimoriadne zvráteným sa mi zdá byť napr. Combino-Úplatkíno.
A aj tak sú to len akademické debaty, v BA by aj tak v živote jazdiť nemohol, celkom by som rád videl ako by si ULF poradil so samovygľajzovacou výhybkou č. 1 na slávnej otočke BA Hbf.:-)).
I.
Reakcia na: Papyr #25384:
Pri všetkej úcte k Tvojej osobe, asi nemáš vkus:-). Budem musieť konzultovať design T3 s Vladimírom a s frajerkou, aby som zistil, či sa jedná o celoprešovskú úchylku:-).
I.
Reakcia na: Spectre #25414:
O tom, že 100% nízkopodlažnosť môže byť aj broskyňovina, sa môžeš presvedčiť porovnaním starších a novších Slintyhnusov, kde 100% NP viedla k evidentnému zhoršeniu komfortu pre všetky kategórie cestujúcich.
I.
Reakcia na: Kollar #25412:
to by musela vyjst iniciativa od nejakej banky. Ale platnost karty sa da zistit aj na predajnych miestach (nemusi to byt ani cipova karta DPB 🙂 ).
Celkovo k tomu MANu:

Interier to malo o trochu lepsi, ako Citaro, ale nie zas tak, aby to malo nejaky velky vplyv na moje pohodlie. Narozdiel od Citara to bolo 100% NP, co hodnotim, ako velke plus. V 15m variante je to vsak o nicom. Celkovo 15m autobusy su tak na primestsku dopravu. Do mesta nie. Keby to pozmeneny interier a normalny (rozumej: NAFTOVY 🙂 ) pohon, tak by som to bral mozno aj do BA.

Na praktickost a ucelovost Solarisu (aj cez rozporuplny dizajn) sa vsak MAN ani Citaro jednoducho nechyta.
Reakcia na: galiyosha #25407:
To v tych filmoch je laser 🙂
Pomohlo by, keby sa dalo cez Interbanking platiť i mesačné či štvrťročné cestovné lístky, tak ako platí kredit u mobilov.
Využitie internetu u platieb cestovných lístkov by sa mohlo využiť i na zistenie dátumu dokedy platí cestovný lístok, pretože u štvrťročného a nehovorím o ročnom cestovnom lístku, potvrdenka o dátumu natoľko vybledne, že nie možné prečítať dátum.
Reakcia na: Tomáš #25410:
Pardon, Clanky na webe:-)
Reakcia na: Miki #25409:
Dakeujeme velmo pekne, uz som to pridal medzi oficialne stranky (Doprava na webe). Este raz dakujem, cital som Sme, ale nejako som to prehliadol:-D
Reakcia na: galiyosha #25407:
"Hej, uz vidim, ako sa deti v Petrzalke bavia tak, ze lepiacimi paskami prelepuju fotobunky." 😃 😃 😃
Reakcia na: J #25406:
Hej, uz vidim, ako sa deti v Petrzalke bavia tak, ze lepiacimi paskami prelepuju fotobunky. Taku fotobunku vlastne staci zaspinit a uz si v pazi. To nie, do nasich podmienok je akakolvek automatika nevhodna a "krizove" situacie (privretie) dokaze podla mna uspokojivo zriesit samotny pohon, len musi byt dobre nastaveny. A v tych filmoch asi skor vidiet laserove snimace, nie klasicke fotobunky -- alebo sa mylim?
galiyosha: Ja som myslel take fotobunky ako majú vo Viedni, teda ktoré registrujú len malí priestor, respektíve pomyselný pásik na ktorý vo filmoch fúkajú cigaretový dym a zrazu ho vidieť. Niečo ako spomínané výťahy. Tie sa predsa zavrú aj keď je výťah plný no automaticky sa otvoria keď sa tam vloží prekážka - noha, vozík, kočík, lyže, sánky, protézy aj zubné,... 🙂 aj bez dotknutia sa dverí či narazení dverí na prekážku.
Reakcia na: J #25404:
Fotobunka je v nasich podmienkach blbost, kamera je draha, Papyr ma pravdu -- bezpecnostne snimace zovretia v dnesnych pohonoch dveri bohate postacuju, ide len o to vhodne ich nastavit.
Martin Fundárek: To sa dá spraviť nejakou fotobunkou, či kamerou to privretie.
Reakcia na: Martin Fundárek #25401:
Ono riziko privretia myslim pri pouziti dnesnych modernych dveri nie je az taky problem, ono ked to narazi na prekazku, tak sa to zas otvori, ako to pozname z vytahov.
Reakcia na: Martin Fundárek #25401:

Riadiace a riadené vozne električiek nájdeš v bežnej praxi napr. na trenčianskoteplických električkách. Akurát je tu problém, že v riadiacom vozidle je tiež potrebné miesto vodiča, čo uberie z kapacitnosti, zvlášť, ak také vozidlo bude len jednosmerné. Trenčianskoteplické električky sú obojsmerné, takže tu to zmysel má.
Reakcia na: Papyr #25384:
S rovnicou o kriminalite súhlasím, platí však ešte jedna: zadný vozeň = slabší výhľad vodiča na dvere = väčšie riziko privretia. Suma sumárum, pre starších ľudí asi nebude nízkopodlažný vlek žiadna veľká výhra. Ale to s tým riadiacim vozňom vpredu je celkom sympatický nápad 🙂.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.