Reakcia na: Beus #25372:
Len krátko k téme podhodenia:1) Odkedy sa už ja Bratislava koncom 80. rokov zmohla na blokovanie a svetelnú signalizáciu polohy jazykov výhybky, nemá byť jazda cez prestavovací kontakt 2. zberačom pod prúdom prečo príčinou podhodenia výhybky. Nejaké kxkxtiny v D čosi sú len bohapustý alibizmus, hlavne ak sa v BA zrušilo jedno z mála zmysluplných pravidiel o dávaní prednosti protiidúcim vozidlám vozidlami idúcimi proti hrotu, čo bolo ing. MTMIS zdovodnené vetou "výhybka je taký istý kus koľajnice ako každý iný". Na moj návrh, nech potom zruší aj rýchlostné obmedzenia pri prejazde výhybky, nebolo dodnes zodpovedané.
2) Ak ide niekto rýchle cez výhybku, tak to už nie je výgľajz bez cudzieho zavinenia:-).
I.
Je vidiet, ako cestujuca verejnost, cize vlcaci, miluje DPB
Tolko k teme nadcasovosti designu.
, ale nejako sa mi to celo tej T3 stale nechce pacit, jednoducho mi to k tomu vozu vobec nesedi, proste to (tak ako pisem vyssie) povazujem za nehanebne prznenie T3-ky, nehovoriac o tom, ze ani bez tej T3 mi to celo nejak nesmakuje
fobust
(info Vlasto)