Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Este štastie že tu nemame system Translohr., čo bol system nakoniec predraženy a nespolahlivý a ekonomicky naročny.

Reakcia na: Ike #253499:
To si vobec nemyslim
Ked premava trolejbus pod trolejami može dobijat baterie/viz 40,61,44/ a nemusi sa dobijat na určenom mieste/Samozrejmostou dobre dimenzovane napajanie siete/Najvacsi odber tj zataž pre baterie je rozjazd do kopca ,pri vačsich rychlostiach spotreba elektriky zasadne klesá.Este tak zjednotit autobus a trolejbus/ a ich varianty/ v legislative tj aj trolejbus dat ako cestne motorové vozidlo.
Voči autobusu to je otazne ale el.motor je vždy jednoduchši/nehovoriac o udržbe/ než diesel motor a ešte ekologia.
Indukčne napajanie z vozovky je v sučasnosti drahé nespolahlive a tak len v štadiu vyskumu .

Reakcia na: Ike #253499:
Pri cene, čo stoja nové batériové sady napr. do ENS, a ich reálnej životnosti dákych 5 rokov - naozaj vyjde lacnejšie hybrid+infra ako trolej+infra?
Reakcia na: andrejandrej #253497:
Je to čím ďalej, tým viac otáznejšie a môj odhad je, že trolejbusové trate čoskoro budú slepou uličkou. Napr. zatrolejovanie cesty do Lamača by dnes v porovnaní s nákupom hybridných trolejbusov predstavovalo výrazne horšie návratnú investíciu bez nejakej väčšej pridanej hodnoty.
Reakcia na: dyspozytor #253495:
Škoda, že tú druhú stanu to zožulo...

Ale áno, personálna bieda v doprave sa ťahala ako niť snáď celým socíkom. Vo výsledku sa miesto výberu robil nábor, takže robiť profivodiča sa dalo kľudne s neplatnou zdravotkou, alebo s falošným súhlasom hlavného zamestnávateľa na brigádny pomer... Príhody z výcviku viackrát spomínal S499.1023. A odkedy sa dajú online pozrieť niektoré československé rozsudky, tak si môže každý z gauča overiť, ako aj pri zavinenej nehode sa zvykol domovský podnik prihovárať za miernejší trest, aby neprišiel o šoféra.
Existuje niekde porovnanie nákladov na vozokilometer alebo inú metriku pre prevádzku trolejbusov a autobusov? Má ekonomický zmysel rozšírenie trolejbusovej siete?
Krasňany otvoria spolu s Petržalkou?
Dobová reportáž v motoristickom časopise STOP z roku 1988. Ej veru, nebolo to také ružové, akoby sa dnes mohlo zdať... 😉
Reakcia na: Petto #253493:
A načo? Čím bližšie ku komunálnym volbám sa dokončí tým lepšie 😛
TT Mlynska dolina aj sa zacne robiť ❓
Reakcia na: vetesnik #253491:
Pokiaľ viem má sa robiť oblúk pár metrov predtým tak možno aj toto spravia...
Reakcia na: Ma178rek #253489:
Od KV tie autá letia dosť rýchlo, určite by som tam neriskoval Voľno/Voľno (je to vôbec možné?).

Ideálne bude, ak sa podarí nastaviť miesta na prechádzanie tak, aby chodec prešiel celou križovatkou na "jeden nádych".
Reakcia na: B K #253487:
Tam by som to nechal na chodcov v režime ako doteraz výhľad je tam dobrý
Reakcia na: MatejBA #253484:
Keby tam nebol BUSpruh asi by sme došli do stavu pred rekonštrukciou....
Ľudia by sa sťažovali že sú zápchy a že autobus ich blokuje...

Súčasný stav je ok a dúfam že nikoho nenapadne odstrániť pruh...
Ešte ma napadlaoznost iba skrátiť BUS pruh pred križovatkou s Poliankami o nejakých 50m nechvie cez križovatku prejsť vaic áut (nech to nespoznali autobusy)

A križovatka pri štadióne je zapnutá?? Lebo aj tá blokuje prejazdnosť ..
Reakcia na: MatejBA #253486:
Predpokladám, že tam bude aj úprava DZ.

V smere z KV budú mať dosť zelenej, keďže ich bude ťahať električka a budú v kolízii iba s chodcami.
Reakcia na: B K #253485:
Aha, cize ked ostanu stat auta v smere z KV pred krizovatkou a nebudu sa vediet dostat cez krizovatku lebo bude neustale plna kvoli autam z Dubravky (a vdaka semaforu sa napriklad nedostanu na Harmincovu, lebo budu mat vacsinou cervenu a podla zakona nesmu vojst do krizovatky ak nou nevedia prejst), tak to bude lepsie. Hlavne tie, co potrebuju ist na dialnicu. Got it.

Apropo, v com to inak pomoze, ak auta z Dubravky budu stale rovnako "upchavat" pravy jazdny pruh pred buspruhom? A potom na zelenu sa do neho budu pchat auta z Karlovky aby sa zaradili do pruhu pre auta? To skoro vyzera, ako keby niekto chcel len minut peniaze na zbytocnost a prihrat malu domov.
Reakcia na: MatejBA #253484:
Je tam problém každé ráno. Neregulovaný vjazd od KV spôsobuje to, že regulovaný vjazd od Záluh ostane stáť pred traťou, lebo je Harmincova plná.
Môžu ísť okolo štadióna, MHD má aktívnu preferenciu, takže tiež ostanú na červenej.
Reakcia na: B K #253482:
Nuz keby tam nebol buspruh, neboli by tam take iste zapchy ako pred rozsirenim Harmincovej 😃

Ale tuto "logiku" semafora nepochopim, ked som tadial este jazdieval tak nikdy nebol problem so zipsovanim ci pustanim autobusu. Len docielia to, ze viac ludi opat zacne chodit okolo stadiona. A rovnako to nepomoze, ked sa tam "napchaju" auta na zelenu a ostanu stat, lebo tam uz budu auta od Dubravky.
Reakcia na: TRolejbus_6719 #253481:
No skus, porozmyslaj trochu. Az tak teplo uz nie je. 😉

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.