To si vobec nemyslim
Ked premava trolejbus pod trolejami može dobijat baterie/viz 40,61,44/ a nemusi sa dobijat na určenom mieste/Samozrejmostou dobre dimenzovane napajanie siete/Najvacsi odber tj zataž pre baterie je rozjazd do kopca ,pri vačsich rychlostiach spotreba elektriky zasadne klesá.Este tak zjednotit autobus a trolejbus/ a ich varianty/ v legislative tj aj trolejbus dat ako cestne motorové vozidlo.
Voči autobusu to je otazne ale el.motor je vždy jednoduchši/nehovoriac o udržbe/ než diesel motor a ešte ekologia.
Indukčne napajanie z vozovky je v sučasnosti drahé nespolahlive a tak len v štadiu vyskumu .
Je to čím ďalej, tým viac otáznejšie a môj odhad je, že trolejbusové trate čoskoro budú slepou uličkou. Napr. zatrolejovanie cesty do Lamača by dnes v porovnaní s nákupom hybridných trolejbusov predstavovalo výrazne horšie návratnú investíciu bez nejakej väčšej pridanej hodnoty.
Ale áno, personálna bieda v doprave sa ťahala ako niť snáď celým socíkom. Vo výsledku sa miesto výberu robil nábor, takže robiť profivodiča sa dalo kľudne s neplatnou zdravotkou, alebo s falošným súhlasom hlavného zamestnávateľa na brigádny pomer... Príhody z výcviku viackrát spomínal S499.1023. A odkedy sa dajú online pozrieť niektoré československé rozsudky, tak si môže každý z gauča overiť, ako aj pri zavinenej nehode sa zvykol domovský podnik prihovárať za miernejší trest, aby neprišiel o šoféra.
Existuje niekde porovnanie nákladov na vozokilometer alebo inú metriku pre prevádzku trolejbusov a autobusov? Má ekonomický zmysel rozšírenie trolejbusovej siete?
Keby tam nebol BUSpruh asi by sme došli do stavu pred rekonštrukciou....
Ľudia by sa sťažovali že sú zápchy a že autobus ich blokuje...
Súčasný stav je ok a dúfam že nikoho nenapadne odstrániť pruh...
Ešte ma napadlaoznost iba skrátiť BUS pruh pred križovatkou s Poliankami o nejakých 50m nechvie cez križovatku prejsť vaic áut (nech to nespoznali autobusy)
A križovatka pri štadióne je zapnutá?? Lebo aj tá blokuje prejazdnosť ..
Aha, cize ked ostanu stat auta v smere z KV pred krizovatkou a nebudu sa vediet dostat cez krizovatku lebo bude neustale plna kvoli autam z Dubravky (a vdaka semaforu sa napriklad nedostanu na Harmincovu, lebo budu mat vacsinou cervenu a podla zakona nesmu vojst do krizovatky ak nou nevedia prejst), tak to bude lepsie. Hlavne tie, co potrebuju ist na dialnicu. Got it.
Apropo, v com to inak pomoze, ak auta z Dubravky budu stale rovnako "upchavat" pravy jazdny pruh pred buspruhom? A potom na zelenu sa do neho budu pchat auta z Karlovky aby sa zaradili do pruhu pre auta? To skoro vyzera, ako keby niekto chcel len minut peniaze na zbytocnost a prihrat malu domov.
Je tam problém každé ráno. Neregulovaný vjazd od KV spôsobuje to, že regulovaný vjazd od Záluh ostane stáť pred traťou, lebo je Harmincova plná.
Môžu ísť okolo štadióna, MHD má aktívnu preferenciu, takže tiež ostanú na červenej.
Nuz keby tam nebol buspruh, neboli by tam take iste zapchy ako pred rozsirenim Harmincovej
Ale tuto "logiku" semafora nepochopim, ked som tadial este jazdieval tak nikdy nebol problem so zipsovanim ci pustanim autobusu. Len docielia to, ze viac ludi opat zacne chodit okolo stadiona. A rovnako to nepomoze, ked sa tam "napchaju" auta na zelenu a ostanu stat, lebo tam uz budu auta od Dubravky.
No skus, porozmyslaj trochu. Az tak teplo uz nie je.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Cancer