Reakcia na: andrejandrej #252521:
Električky a trolejbusy sú akokeby nadradené a nedávajú sa schémy celej sieteV električkach sa to kedysi dávalo za A kabínu a detto v trolejbusoch na stenu za vodičom ale upustilo sa od toho
Reálne v električkach to dáva zmysel predsa len prezentuje sa to ako nosný systém ale trolejbusy by to kľudne mohli mať naďalej na zadnej strane za vodičom ale tak zase kopa zbytočného papiera
samkoh
Vysvetlím ti to na aktuálnom príklade: 15:55 si na AS v SC, cestuješ do Igramu. Plánuješ ísť na 645 16:09, ktorá je pokračovaním 605 z BA. 666 príde zo žst zmeškaná, ale necháš ju odísť, lebo 605 ešte voči času v SC na Bratislavskej nemešká. Pritom už dlho trčí v kolóne kdesi pri križovatke s D4, či kde to tento týždeň opravovali, a do SC na Bratislavskú dojde s +30. Vo výsledku po prirátaní kolón pri seneckom cintoríne, ktoré si vystojí 3x(1. od veľkého tesca, 2. od kostola, 3. od železničnej stanice), pôjde tesne pred ďalšou 666 a mohol si už byť trištvrte hodinu doma, keby si vedel, že toľko bude meškať. Mapa polohy vozidiel by ti až tak nepomohla, keďže ešte stále by ten spoj ukazovalo ako idúci včas.
Ak by boli fiktívne zastávky napr. pri Triblavine, exite Bernolákovo a Veľkom Bieli(https://maps.app.goo.gl/insK9HMzao9fxFUA7 ) + by bola 605-kou a 609-kou fiktívne obsluhovaná zastávka SC, Vinohrady, vedel by si dostatočne skoro, že tvoj spoj výrazne mešká a zariadil by si sa inak.
V MHD ani prímestských linkách, ktoré nejdú po diaľnici, myslím, také dlhé úseky bez zastávky nie sú, možno len záhorská strana Pezinskej Baby.
P.S. s tou 645 16:09 idúcou tesne pred 666 16:50 je to reálna skúsenosť z tohto týždňa.