Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dve úvahy.
1. Z akého dôvodu sa prekladá v akustickom informačnom systéme názov Červený most do angličtiny ako Red Bridge? Prekladajú sa aj ostatné názvy? Long parts, Tall street, Nightingale valley? Nájde zmätený cudzinec názov Red Bridge v informačných materiáloch DPB?

2. Existuje firma Red Bridge, s.r.o. (IČO: 46992260) + pri zastávke sa nachádza polyfunkčný objekt Red Bridge a vo výstavbe je objekt Red Bridge II, ktorý ponúka kancelárske priestory na prenájom. Nerozumiem prečo sa teda tvárime, že neexistuje Vydrica, Zuckermandel, Orešianky, ale túto kancelárskym priestorom (dokonca vo výstavbe, teda hľadajúc klientov) sa robí reklama.
Reakcia na: upravovač fotiek #252504:
A po slovensky parná mestská dráha. Slovo tramvaj síce slovník slovenského jazyka pozná, ale ako zastaralé. Google translator mi "parní tramvaj" preložil ako "parná električka". Znie to síce zvláštne, ale v slovenčine je mestská koľajová dráha jedným slovom električka. A nemusí byť poháňaná elektrinou. Pokojne to môže byť napríklad spaľovací motor a aj tak je to električka, keď to jazdí v meste po koľajovej dráhe.
Reakcia na: Urbanway 2423 #252501:
Most na Bojnickej patrí pod mesto.
Oprava v nedohľadne.
Reakcia na: Ike #252503:
Parní tramvaj.
Reakcia na: si #252502:
To ale nie je električka ale parnička.
Reakcia na: david11 #252491:
Ak je v pláne aj prepojenie tej novej komunikácie s ulicou Na Pántoch, tak 65 bude mať o niečo logickejšiu trasu, keďže by už nemusela robiť závlek. Škoda, že sa pri rekonštrukcii nepočíta aj s opravou nadjazdu na Bojnickej, alebo to má robiť mesto?
Reakcia na: Andrej #252495:
Na ktorých poradiach linky 4 je parná trakcia a čím je zabezpečená?
Reakcia na: Andrej #252495:
Takze spickove poradia z L7 s T6a5 sa teraz presunu na L3 .
Reakcia na: samkoh #252496:
To by mohlo byť všade... Či je kolóna na diaľnici alebo v meste je to jedno
Bohužiaľ toto sa nedá ovplyvniť
Už len to že máme VZT a vieme že spoj odišiel je podla mňa dostačujúce... Maximálne by mohla byť mapa s pohybom
Nedalo by sa na D1 a D2 za účelom zistenia polohy vozidiel zriadiť fiktívne zastávky s referenčnými časmi prejazdu, aby človek, ktorý čaká na nadväzujúcu linku vedel, ako ďaleko ešte trčí jeho spoj?
Samozrejme, skorší prejazd týmito bodmi by sa netrestal, ide skôr o riešenie pre prípad kolón.
Reakcia na: Petto #252489:
Parné poradia na L4 sú niekedy NP pokiaľ viem preto, lebo už vo vozovni nemajú žiadne VP vozidlá ktoré by sa mohli vypraviť na tie poradia okrem T6A5/I a /II, ktoré nemôžu teraz jazdiť na celodenkach, a T3G, ktoré sa nejaký šotouš rozhodol že nemôžu jazdiť na celodenkach. Ak sa pokazí T3P alebo T6A5/III tak už nemajú na výber nič iné okrem Škodoviek.

Keby to robili len tak tak by už dávno nejazdili kačice cez víkendy.
Reakcia na: david11 #252493:
Trate mozno skor budu ale tie premostenia/podjazdy budu stavat asi ako v Ziline si myslim . 💀
Reakcia na: Petto #252492:
Bude to musieť byť skôr.. Dovtedy by sa tie trate rozpadli..
Reakcia na: david11 #252491:
ano v roku 2040 😃
Reakcia na: Pajo #252487:
L7 to uz ma zratane na 99%.
Reakcia na: david11 #252488:
Jasne ze budu supravy. Snaha je pokial viem aby aspon celodenky boli NP co sa pravdepodobne podari. Malo by byt odhadom 24-25ks na celodenky L3 - co sa podari, kedze dnes je 21ks. A dnes aj parne poradia L4 su uz casto s NP vozmi pricom nemusia byt. Takisto ranne L9/19-23 nemusia byt s NP vozmi podla CP aspon.
Reakcia na: Pajo #252487:
V Petržalke bude už klasické obratisko tak je šanca, že sa tam v špičke súpravy objavia.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.