Reakcia na: Petto #250378:
Ono by sa ani nemusela točiť na kruháči, ale jazdila by stále na svoju terajšiu konečnú. Stačilo by ak by sa odklonila k VW namiesto cez starú DNV práve cez sídlisko DNV a pokračovala by po tom vonkajšom obchvate k žst, a k VW s tým, že by ešte mohla obslúžiť so zachádzkou Mláku. Starú DNV naozaj postačuje obsluhovať L20 a L21.
Ma178rek
Akože najviac je vyťažená v úseku Eurovea-Riviera, následne Riviera-Devin, úsek Devin-DNV neviem ale čo som čítal je to s jej obsadenosťou slabota...
Ale väčšina úseku v DNV je pokrytá inými linkami...
Takže návrh by bol celodenný 30 minútový interval na celom úseku Eurovea-DNV, vložené spoje na úsek Eurovea-Devin do intervalu 15 minút