Vsetky tie porusene expresne linky .. kde su? 101, 105, 106, 112 & 115 (cez Dubravku) .. Vraj je elektricka trakcia vyhodnejsia .. dobre, ale preco nie je snaha zvysit jej spolahlivost, az sa chytam za hlavu pri vypadku elektriciek do Race (a to je tu Vozovna Krasnany!) ako "promptne" zacnu premavat nahradne autobusy - aj tie jazdia po uplne inej trase ako kolajnice, casto clovek nevie, na co ma poriadne cakat ... K vozokilometrom: je ich tu kopec zbytocne najazdenych, kde je Vozovna Dubravka, ci zbytocne premavajuce 21ky rano do Devinskej v int. 5 minut, co chodia potom ako sluzobne jazdy do mesta spat?
cca 10 vozidiel z liniek 34 a 83 v spicke pri zasadnom zredukovani?
Koniec-koncov, to, ci je zastavka na znamenie, sa mozu docitat v cestovnom poriadku.
d3k0
Dobry den,
Mohol by som sa Vas opytat na niektore informacie o Bratislavskom tuneli?
Aka je skutocna dlzka a rok vystavby
Bratislavskeho tunela, alebo mi poradite kontakt na niekoho z dopravneho
podniku?
Na stranke http://zeleznice.host.sk/skhist/tunely/brat.htm mam o nom
informacie, ale udaje o roku vystavbe a dlzke sa dost rozchadzaju
Napriklad rozne udaje o dlzke a literarny zdroj
Bratislavský (cestný, elektrickový)
790 Geodetické podklady pre sanaciu tunela
770 Vojenská mapa 1:100 000
780 Encyklopédia SR, VI.zv.
795 Sedlácek - Tunelovanie
Dalsia otazka - ako bol stavany? Je mozne, ze vlastna tunelova rura (od
strany Dunaja) zacina o cca 50 m dalej (uvedena cast mohla vzniknut
navezenim?), lebo aj cisla tunelovych pasov od Dunaja zacinaju c.2, c.3b,
c.3b, c.4,.. (tj. bez tuneloveho pasa c.1)?
Dakujem.
Miro