Este k diskusii ohladom posilnenie 21-ky: Nie je to az tak davno, co v useku AS - Patronka premavala linka 41, ktoru drasticky DPB skratil! Druha vec, ako sa tie odchody navzajom prekryvali, ale na to, ze na trati idu 3 spoje naraz a potom 20 minut nic, som si uz v Bratislave zvykol. Plne suhlasim s nazorom, ze som PROTI posilnovaniu liniek systemom presuvania vozidiel. To by som sa mohol opytat rovno: kam sa "presunulo"
cca 10 vozidiel z liniek 34 a 83 v spicke pri zasadnom zredukovani?

d3k0
Dobry den,
Mohol by som sa Vas opytat na niektore informacie o Bratislavskom tuneli?
Aka je skutocna dlzka a rok vystavby
Bratislavskeho tunela, alebo mi poradite kontakt na niekoho z dopravneho
podniku?
Na stranke http://zeleznice.host.sk/skhist/tunely/brat.htm mam o nom
informacie, ale udaje o roku vystavbe a dlzke sa dost rozchadzaju
Napriklad rozne udaje o dlzke a literarny zdroj
Bratislavský (cestný, elektrickový)
790 Geodetické podklady pre sanaciu tunela
770 Vojenská mapa 1:100 000
780 Encyklopédia SR, VI.zv.
795 Sedlácek - Tunelovanie
Dalsia otazka - ako bol stavany? Je mozne, ze vlastna tunelova rura (od
strany Dunaja) zacina o cca 50 m dalej (uvedena cast mohla vzniknut
navezenim?), lebo aj cisla tunelovych pasov od Dunaja zacinaju c.2, c.3b,
c.3b, c.4,.. (tj. bez tuneloveho pasa c.1)?
Dakujem.
Miro