Pajo, aspon k tym elinam nieco.. na to aby si v pohode vyriesil pripadne poruchy a vypadky trati, tak by bolo treba aby do kazdej radialy sla neaka elektrickova trat a tieto trate boli navzajom previazane nielen v centre ale aj vo vzdialenejsich castiach mesta. Ked sa vsak pozries do uzemneho planu mesta a na to co planuju spravit s elektrickami, tak tendencia je skor opacna, chcu zrusit dokonca aj v centre niektore prepojovacie trate a napriklad trat z dubravky predlzit do DnV (ale tak, ze obyvatelia sidliska si zas len zanadavaju, lebo ho to obide oblukom rovnako ako linka 92). Ked sa nieco po.. niekde pri PKO, cela trasa je v haji ale to si asi nikto neuvedomi a zalozaky na taku dlzku trate zohnat je dost velka sranda.. to potom vyzera tak, ze stiahnu z inych liniek (a ze potom preco mi nejde 40 minut autobus). ale to je cele o koncepcii dopravy a o politike a podobnom sajrajte...
d3k0
Spectre: Ked uz si pri 15TrM, tam je skutocne zaujimavy princip pri zastavkach na znamenie - najskor treba stlacit tlacitko nad dverami, ktore zapipa vodicovi, a potom aj dopytove tlacitko pri dverach...
Ta jednoducha elektronika je napr. v SORoch.