Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #248950:
To uz tam mohli radsej spravit dopytovy semafor pre chodcov (ktory mohol napriklad detekovat elektricky aby im nepadla cervena) ako to do***bat po celom nabrezi.
Reakcia na: N/A #248946:
A ktoré sú tie riešenia?
Reakcia na: si #248949:
Bavíme sa o stave, keď tam bolo 2+2. Ten samovražedný priechod pri Kúpeľnej sa zbezpečnil o 1000000%
Reakcia na: Ike #248945:
nuz, 40+ tam mozes ist tak asi o druhej v noci a vtedy tym tak ci tak asi nikoho neohrozis, v dennych casoch tam toto riesenie (celkove) zabezpecilo to, ze budes rad ak tam pojdes 15 s priskokom....
Reakcia na: MatejBA #248947:
Súhlasím.
Len to čo píšeš ty je o plynulosti, čo píšem ja je o bezpečnosti.
Reakcia na: N/A #248946:
Ja si stale trvam na tom, ze tam ten cyklopruh nemal byt za ziadnych okolnosti a je to cista Vallovina. Sposobil zapchy, cyklisti dychaju krasne spaliny, stoji aj MHD, upchavaju sa krizovatky a musia investovat dalsie peniaze do niecoho (semafor), co fungovalo predtym relativne ok. A riesenie ma byt ist cez uz upchate mosty do Petrzalky...
Reakcia na: Ike #248945:
Upokojovať dopravu slalomom bolo inovatívne riešenie pred desaťročiami a aj to na bočných uličkách. Myslím, že dnes sú už oveľa sofistikovanejšie riešenia.
A dookola sa omieľajú riešenia z pár vybraných miest v západnej Európe. Ale tisíce miest v západnej Európe pochopili, čo je nezmysel a čo nie.
Reakcia na: N/A #248944:
Tá kľukatosť je tam práve z dôvodu, aby sa nelietalo 40+ km/h. To je imho ok. Ako problém vidím technickú realizáciu. Podobných pruhov som v zahraničí videl niekoľko a ani raz ma tam nenapadlo s autom liezť. Pri tom Bratislavskom mi tesne po otvorení neraz prebehlo hlavou, či som nemal ísť do toho cyklopruhu, keď som chcel odbočiť a zároveň pruh bol až pozývajúco široký.

Vôbec sa nečudujem, keď tam zablúdi akýkoľvek zahraničný autobus.
Reakcia na: Klepeto #248942:
Ak neberiem do úvahy plynulosť cestnej dopravy, tak najväčším problémom tohto veľdiela je kľukatosť.

Keby ten cyklo pruh + jazdný pruh boli priame, t. j. nešli by štýlom, že idem rovno, potom ma vyosí ostrovček, potom späť, potom vyosenie, potom späť (toto sa opakuje komplet v celej trase), tak by nebolo toľko škodových udalostí.
Reakcia na: Klepeto #248942:
Problém je nekonzistentnosť toho cyklopruhu. Raz tam môžu autobusy ísť, raz nie, šírka je dostatočná. Pokojne tá cyklotrasa mohla začínať ďalej a mať nejakú prirodzenú bariéru, ktorá zabráni vjazdu vozidiel, napr. že by začínali užšie ako je väčšina áut na trhu.
Reakcia na: zakaznik #248939:
Krásna ukážka ako mesto zlyháva na tom videu hneď vo dvoch základných veciach. Po prvé babrácky zvládnutý projekt cyklopruhov, ktoré tam inak nevadia, ale pri tejto zastávke evidentne nerozmýšľali a neoverili si skutočnú situáciu aká tam vzniká a to druhé zlyhanie je práve tá situácia, keďže mesto nie je schopné vytvoriť na nábreží dostatočne kapacitné odstavné plochy pre turistické autobusy na vystupovanie a nastupovanie turistov. Pritom to riešenie tam je a celý ten odstavný zastávkový pruh o niečo predĺžiť až po križovatku s Rigeleho.
Ako som sa prechádzal na nábreží 24.12. a prechádzal aj týmto miestom tak tam stálo rovno 5 týchto zájazdových autobusov a zabrali celý priestor zastávky, takže mhd linky ani nemali možnosť sa dostať do tejto zastávky.
Ale tu si už človek za 5 rokov jehoVallovistov zvykol, že oni problémy neriešia. A keď niečo robia tak iba také čo sa dá predať ako kvalitná PR.
Reakcia na: zakaznik #248940:
Teraz som sa trochu stratil, že čo vlastne riešiš a aký to má vplyv na modal split.
Reakcia na: 810zssk #248938:
Dopravca zverejňuje zdrojový kód? Prípadne si už skúšal vykúpiť celý vlak?
Je tu jedna prosba z Dopravného podniku takto cez sviatky 😄
https://www.facebook.com/share/r/Ais5Z2YxRqCfkaGi/
Reakcia na: zakaznik #248935:
Vieš uviesť príklad dopravcu ktorý to takto má implementované?
Reakcia na: zakaznik #248928:
Takých je v tom vlaku minimum, navyše to nerieši situáciu kedy také sedadlá vôbec nie sú (väčšinu času). Regiojet tiež neobmedzuje predaj len na taký počet miest ako je predaný ďalej - akurát keď také miesta sú, umožní ti vybrať si len jedno z takýchto sedadiel. Ale to neznamená že keď sa tieto sedadlá minú, už ďalšie nekúpiš. Dokonca aj keď také sedadlá sú, dá sa toto obmedzenie veľmi jednoducho obísť.
Reakcia na: S499.1023 #248933:
Veď jasné, predpokladám že toto naprogramovať nie je žiadna raketová veda.
Reakcia na: S499.1023 #248934:
Možno keby tam bola ešte nejaká high-tech sci-fi A.I. predikcia, na základe obsadenosti v minulosti. Že by mi to predalo aj BA TT ak by som bol prvý cestujúci, ale nedovolilo mi to vykúpiť celý vlak, aby 810 mohol ísť až do Košíc.
Reakcia na: TomJ #248932:
Predpokladám, že náš mysliteľ to myslel opačne - že kým sa nepredajú nejaké lístky Trnava - Kysak alebo aspoň Trenčín - Poprad, tak sa nebude dať kúpiť lístok Bratislava - Trnava.
Reakcia na: Ike #248931:
Neviem, či tu nerozkopávame slameného panáka. Teraz som si dal vyhľadať lístok Bratislava - Trnava šesťstovkovým vlakom a ponúka mi to 2,55. A ak myslí Trnavský Trump IC, tak nech si priplatí.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.