Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mhr1 #248553:
Veď som písal, že v KV je 2,5-minútový interval len kvôli tomu, že tam idú 2 trate - z tunela a z nábrežia. Keďže najbližšie obratisko je až v KV (spojku na Riviére nepočítam, keďže nemáme dostatok 30T), tak 9 končí až tam. Ešte po Riviéru to dáva kvôli DD zmysel, ale ďalej je to už naozaj luxus, obzvlášť popri škrtaní iných liniek. Autobusy by sa v Petržalke síce obmedziť dali (veď 95 sa má zrušiť), avšak električka ani zďaleka neobslúži celú Petržalku (napr. západu, kde jazdí 80 a 93 električka veľmi nepomôže), a preto by nemali jazdiť autobusy redšie len preto, že tam jazdí električka.
Reakcia na: Urbanway 2423 #248549:
Ak je v KV v sedle int. 2-3 min, prečo by to nemohlo byť aj v Petržalke? Veď je to najväčšie sídlisko. Radšej husto električka a redšie autobusy. Ale ak má byť električka nosná, má jazdiť často. Alebo už neplatí "jazdíme často ako metro?".
Reakcia na: Ike #248551:
Linkovať sa dá aj na papieri 🤭
Reakcia na: N/A #248547:
Vynásobil si počet rokov dvomi? 😁
Keď už sa tu rieši linkové vedenie električiek, aká linka bude podľa vás viesť do Vrakune, ak sa raz tu trať podarí postaviť? 1 z Hl. st. a centra a nejaká linka z KV?
Reakcia na: Mhr1 #248546:
Ako by si vyriešil v Petržalke sedlo? Vtedy by bol 2,5-minútový interval v Petržalke celkom luxus (KV to má len kvôli tomu, že tam vedú 2 trate) a ak by jazdila 1 a 3 každých 10 minút v sedle (v preklade interval 5 minút), tak by sa zase musela posilniť Račianska radiála, čím by sa v podstate obnovil 2-linkový variant. Tiež aj večer by bol 5-minútový interval luxus, takže by asi stačila jedna linka v intervale 10 (alebo skôr 7,5) minút. Kombinácia 1 a 3 by bola pre Petržalku dobrá, čo sa spojení týka, avšak cez víkend a hlavne večer, by bolo lepšie mať jednu linku v intervale 7,5/10 minút.
Reakcia na: pressburger #248545:
Pomýlil som sa, mal som na mysli 10-minútový interval večer. V sedle by tam bol interval 5 minút, buď ako preklad 1 a 3 alebo iba 3 tak, ako jazdí teraz.
Reakcia na: Mhr1 #248546:
"najneskôr po postavení električky cez Euroveu"

Zatiaľ sa A, T, E linkovanie zmení ešte 25x
Podľa mňa najneskôr po postavení električky cez Euroveu nebude 1-linkový variant vyhovovať. Ako sa tu už spomínalo, a50 + a68 by mali byť nahradené električkou, čo bude znamenať linku naviac. Ja by som uprednostnil tiež do Petržalky viesť linky 1 a 3 v dnešnom intervale 4-5-5-10, a teda zachovať aj dnešný stav liniek 3 a 7. Neviem, prečo sa niekto obáva 2-min. intervalu v Pdšr cez Šafko, 2 min. sú dnes na Riviére a to tiež nie je práve jednoduchá križovatka. Ak má Karlova Ves dnes ráno interval 2 min., Petržalka to potrebuje dupľom! A e1 na Obchodnú priblíži električkovú dopravu pre celú oblasť okolo Hodžovho nám., čo tiež nie je ny zahodenie.
Reakcia na: Urbanway 2423 #248544:
Na L3 je teraz interval 5 minút v sedle a v popoludňajšej špičke, takže asi 10 min interval by bol odveci - aj v Rači aj v Petržalke. 10min interval má večer po 21.00 hod
Reakcia na: Thomas55 #248542:
V súčasnosti máme pri električkách 1-linkový variant, takže obnovenie 2, 5, 6 a 8 sa neplánuje. V dokumente nižšie sa spomínalo, že otvorenie ET do Petržalky bude znamenať zmeny liniek 3 a 7, čo môže znamenať to, že 7 sa zruší a 3 bude posilnená v celej trase, keďže aj v Petržalke bude pravdepodobne veľa cestujúcich. Mohla by sa tam predĺžiť aj 1 s tým, že 3 a 7 by zostali nezmenené, čo by bolo minimálne v špičke asi aj lepšie. V sedle by mohla zostať 3 v intervale 10 minút (20 minút na každej linke by bolo priveľa aj večer) a 1 by končila na NĽŠ. Keď sa však raz postaví trať po Košickej, tak sa podľa mňa 2-linkový variant vráti a do Petržalky asi pôjde aj druhá linka na Košickú ako náhrada za 50.
Reakcia na: Ike #248536:
"A čo ak dopravca identifikuje len 8 neefektívnych liniek"

zadanie je ine
"minimálne 10 najmenej výkonných liniek"

A to sa najde vzdy.
Je vôbec v pláne obnoviť električkové linky 2,5,6,8 ? Keď sa dobuduje petržalská trať, bude obsluhovaná len linkou 3 ?
Reakcia na: Ike #248536:
10 je jednoducho pekné okrúhle číslo. Podľa vzoru 10 000 krokov denne.
Reakcia na: 810zssk #248537:
Ja sa na to celkom teším. Každý polrok môžeme v diskusii pod zmenami diskutovať o tom, ktoré linky bolo potrebné zmeniť objektívne, a ktoré sú výsledkom zmeny z dôvodu, že "zmluva nepustí". 😁
Školák 11 sa robí už z linky 69. Niekto nesprávne copypastoval 😉
Reakcia na: Ike #248536:
"len 8"
Potom príde bič 😈

Objednávateľ má právo na zaplatenie zmluvnej pokuty do výšky 50,- EUR za každý deň omeškania až do splnenia povinnosti v prípade, že zo strany Dopravcu dôjde k porušeniu bodu 6.11 písm. c) a 6.11. e) tejto Zmluvy.
Reakcia na: N/A #248532:
Fascinuje ma že na magistráte sa našiel človek čo sa zamyslel a vyšlo mu z toho že "hm, ešte sme tú MHD nedok..vili dostatočne, poďme skúsiť niečo ďalšie".
Reakcia na: N/A #248532:
Takže každý polrok nezostane kameň na kameni? 😂 A čo ak dopravca identifikuje len 8 neefektívnych liniek? Tie dve linky, ktoré sa budú meniť vyberie náhodným výberom, aby si cestujúci pocvičili mozgové závity? 😁
Reakcia na: mirec240 #248529:
Vďaka za vysvetlenie 🙂 ako CP-čkarsky začiatočník mi ešte veľa veci nie je jasných, a k takýmto detailom sa už ťažko hľadá literatúra 😃

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.