Reakcia na: Ike #248320:
Na ten nezmysel na Vajanské nábreží som počul tri vysvetlenia:1. Z Magistrátu od človeka blízkeho Vallovi: "Chceli sme otestovať, čo všetko nám prejde bez masových protestov verejnosti"
2. Od developerov: Išlo o zastierací manéver, aby sa verejná debata točila okolo cyklopruhov a nie okolo projektu Lido či navrhovaných zmien v zóne Mlynské Nivy
3. A potom je tu tretie vysvetlenie, že ide o súčasť plánu ako dostať cyklistov z Dunajského nábrežia na cestu, nech pekne jazdia vedľa áut, spolu s autobusmi a hlavne hore do kopca.
Môj osobný názor je, že platí samozrejme najhlúpejšie a najjednoduchšie tretie.
Peon
Vysvetľujú prečo s magistrátom odmietajú riešiť obsluhu VW2 zachádzkou linky 23 zo súčasnej trasy medzi Metrom a sídliskom J. Jonáša:
"V navrhovanom variante riešenia by cestujúci z Dúbravky na Jána Jonáša (sídlisko) boli nútení cestovať zdĺhavou zachádzkou cez zastávku Volkswagen, VW2. Toto riešenie bolo prijaté na základe rokovaní s firmou Volkswagen."
Poobednú nutnosť prestupu pri VW1 (smer Zamajerské, Stn. DNV, Vápencová, Mláka) z jedného spoja linky 23 na iný spoj linky 23 (to isté vozidlo), s čakaním na zastávke 15 minút, vysvetľujú prioritou priameho spojenia poobede v opačnom smere, teda do Dúbravky:
"Dané riešenie je zavedené pre zabezpečenie priameho spojenia Dúbravka – Stn. Devínska Nová Ves – Mláka v smere dopytu cestujúcich na Mláku v ranných hodinách, resp. z Mláky v odpoludňajších hodinách pre dovoz/odvoz zamestnancov do/zo zamestnania."
"DPB, a. s. je z dôvodu krátenia rozpočtu nútený vykonávať úsporné opatrenia vzhľadom na výpadky príjmov financií hlavného mesta Bratislava. ... Väčší rozsah dopravy by bolo možné realizovať až po prípadnom navýšení objednávky výkonov zo strany hlavného mesta Bratislava."