Nasadenie 27TrA na nočáky by možno mohlo byť prekvapením, aj keď asi len v pôvodnej trase. Prekvapenie asi bude nejako súvisieť s nočákmi, keďže Hodžovho nám. je ich hlavná konečná a o 20:11 (minútu po prekvapení) odchádza 44/51 smerom na Búdkovú. Možno príde na Hodžovo nám. 15TrM a odíde 27TrA.
Tých problémov by sa dalo nájsť viacero. Zavesili 15 na priecestie pri Riviére a tým pádom sa nestíhajú svetlá, obzvlášť ak je na zastávke plný balík. Takisto nebola zapracovaná rýchlosť 20 okolo zastávky Vydrica do jazdných dôb, takže sa nestíhajú ďalšie svetlá a meškanie narastá. Okrem toho bola zrušená trojminútovka z Mosta SNP na Šafárikovo námestie a tá jedna minúta bola presunutá na úsek z Krížnej na Trnavské mýto. K tomu ešte treba riešiť rôzne stojace a pretŕčajúce autá pri cyklopruhoch na Vajanského nábreží, či zablokovanú križovatku na Šafárikovom námestí a v meste sa začnú zbiehať vozy a ďalej sa zdržiavať, najmä ak sa 3 dostane pred 4 a tým pádom musí vypustiť celý cyklus pri Metropolke.
ja hovorim o dojme z toho, ako "navazne" su casovane signaly volno v priamom smere (aspon tam kde sa pohybujem ja)
a to je tak ze to nie je ani v prospech mhd a ani v prospech iad, nuz a co ta potom napadne ze v prospech koho to moze byt ?
(jasne ze to je len take kopnutie si, kedze obvzlast pri hustej sieti svetelne riadenych krizovatiek je pre jej vacsinu smerov v podstate nemozne robit "zelenu vlnu" pretoze sa hned objavia kolizie s druhou "zelenou vlnou" uplne staci ze z protismeru, to sa nemusime bavit ani o tych kolmych/inych vetvach v krizovatkach)
Tak tu je chyba na začiatku. Už na Kútikoch meškala 2 min.
Samozrejme, že naberala ďalšie dlhším pobytom na zastávkach.
To je však problém celej siete. Ak je vodič šuchtavý alebo mal inú príčinu na meškanie. Z Rače idú bežne ráno spolu L3,7 od Vinohradov, kde to brzdí semafor.
Kto sa nechce tlačiť počká na tú druhú v poradí..
Zastávka na Nám. Ľ.Štúra chýba.
Necestujú všetci z Karlovky. Aj v centre je dopyt na električku.
Tam je niekde preferencia pre cyklistov? Zatiaľ som si ju nevšimol. A miesto na prechádzanie (raz, keď tam premaľujú priechody pre chodcov a cyklistov na to, čo tam má byť podľa platných predpisov) na západnom okraji električkových nástupíšť má spoločné signály pre chodcov aj cyklistov
Inak ráno 7-9h každá jedna 4ka čo sa pohne na križovatke na výjazde na most SNP z KV už musí brzdiť a zastaviť na ďaľšom - kde 31 a 39 odbáčajú doľava. A po obslúžení zastávky pod mostom im za zastávkou zrovna zasa padne signál "stop". Akože jasné, potom musí každá jedna 4ka meškať.
ja mam v poslednom obdobi dojem ze fazy krizovatiek (a ich vzajomnu navaznost na tie susedne) optimalizuju na inu, v sucasnosti vyrazne preferovanu dopravnu skupinu.... (a nie, nie su to ani auta ani vozidla MHD, a ak ani nahodou netusis o ktoru skupinu sa jedna, skus sa len rozhliadnut tam kde si prestupoval z tej L4 na L70 a myslim ze Ti to dojde )
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ceres