Nasadenie 27TrA na nočáky by možno mohlo byť prekvapením, aj keď asi len v pôvodnej trase. Prekvapenie asi bude nejako súvisieť s nočákmi, keďže Hodžovho nám. je ich hlavná konečná a o 20:11 (minútu po prekvapení) odchádza 44/51 smerom na Búdkovú. Možno príde na Hodžovo nám. 15TrM a odíde 27TrA.
Tých problémov by sa dalo nájsť viacero. Zavesili 15 na priecestie pri Riviére a tým pádom sa nestíhajú svetlá, obzvlášť ak je na zastávke plný balík. Takisto nebola zapracovaná rýchlosť 20 okolo zastávky Vydrica do jazdných dôb, takže sa nestíhajú ďalšie svetlá a meškanie narastá. Okrem toho bola zrušená trojminútovka z Mosta SNP na Šafárikovo námestie a tá jedna minúta bola presunutá na úsek z Krížnej na Trnavské mýto. K tomu ešte treba riešiť rôzne stojace a pretŕčajúce autá pri cyklopruhoch na Vajanského nábreží, či zablokovanú križovatku na Šafárikovom námestí a v meste sa začnú zbiehať vozy a ďalej sa zdržiavať, najmä ak sa 3 dostane pred 4 a tým pádom musí vypustiť celý cyklus pri Metropolke.
ja hovorim o dojme z toho, ako "navazne" su casovane signaly volno v priamom smere (aspon tam kde sa pohybujem ja)
a to je tak ze to nie je ani v prospech mhd a ani v prospech iad, nuz a co ta potom napadne ze v prospech koho to moze byt ?
(jasne ze to je len take kopnutie si, kedze obvzlast pri hustej sieti svetelne riadenych krizovatiek je pre jej vacsinu smerov v podstate nemozne robit "zelenu vlnu" pretoze sa hned objavia kolizie s druhou "zelenou vlnou" uplne staci ze z protismeru, to sa nemusime bavit ani o tych kolmych/inych vetvach v krizovatkach)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon