Dobrý deň, viem, že toto nie je stránka DPB, ale čítajú to ľudia z DPB. A viem, že v tejto dobe sa obracia každé euro. Ale situácia zo života. Človek sa nedostane ľahko na deviatu do práce na VW1. 23jka ide posledná z Dúbravky 8.02 z Pri kríži. 20tka s oficiálnym a nedosiahnuteľným odchdom 8.13 veľmi mešká kvôli úzkemu hrdlu pod traťou. A 21tka chodí do VW2 tiež tak nejako všelijako kvôli mestu a D2.
Prosím vás dalo by sa prehodnotiť pridanie jednej 23jky s odchodom +20-30 min. po poslednej terajšej? Veď aj Bory západ sa budú rozširovať nielen bývaním ale aj retailom. A to nevravím o zaslúžilých makačoch čo si idú po nočnej do Kauflandu nakúpiť niečo pod zub. Ďakujem a neberte to prosím ako vyplakávanie ale ako nápad.
Prosím vás dalo by sa prehodnotiť pridanie jednej 23jky s odchodom +20-30 min. po poslednej terajšej? Veď aj Bory západ sa budú rozširovať nielen bývaním ale aj retailom. A to nevravím o zaslúžilých makačoch čo si idú po nočnej do Kauflandu nakúpiť niečo pod zub. Ďakujem a neberte to prosím ako vyplakávanie ale ako nápad.
Ecomat
už v nočnej doprave bol extrém vyhlasovať "na znamenie" niekolko rokov .. každý bol dávno naučený že na nočáku treba zvoniť vždy a všade... ale teraz jak sa vyhlasuje na znamenie komplet všade vo dne v noci ustavične nonstop okrem E, toto nemôže nikto príčetný považovať za efektívne ...
už minule som písal že ma enormne fascinuje že na Slovensku furt musí niekto objavovať teplú vodu a hladať problémy tam kde nie sú a následne ich riešiť ... kde inde vo svete možno stretnúť v MHD tolkoto nezmyselného akustického smogu jak to 810zssk trefne nazval? podla mňa nikde ... ale chudáci cestujúci zrovna v Bratislave sú asi nesvojprávni a nezvládnu cestu MHD keď ich nepovedieme za ručičky vkusnými znelkami a hláseniami!