Reply on: Cancer #246267:
K tým nočákom - tam to bol aj technický problém, keďže na to aby palubák sám listoval zastávky (čo je v DPB bohvie prečo požiadavka) je/pri starých PP bolo potrebné aby zastávka mala príznak na znamenie a teda už automaticky aj vyhlasovalo tú hlášku.Každopádne, v čase do februára boli linky kde zastávky na znamenie neboli, takže na tom nočáku mi to prišlo pomerne zmysluplné, aj keď otravné.
Dnes už v zásade inštitút "zastávky na znamenie" neexistuje, len sa zmenil režim zastavovania (aj keď predpisovo to DPB bohvie prečo vyriešil inak). Nevšimol som si že by v ktoromkoľvek z tých tisícov európskych miest kde autobusy zastavujú tiež len podľa potreby, či už to je Viedeň, Hamburg, Geneva, Stockholm, Londýn, Madrid, Vaduz, Antwerpy, Berlín, Malmo, Lisabon, alebo Nitra, mali obsesívnu potrebu po každej zastávke otravovať s hláškou "na znamenie" v lokálnom jazyku.
Ecomat
už v nočnej doprave bol extrém vyhlasovať "na znamenie" niekolko rokov .. každý bol dávno naučený že na nočáku treba zvoniť vždy a všade... ale teraz jak sa vyhlasuje na znamenie komplet všade vo dne v noci ustavične nonstop okrem E, toto nemôže nikto príčetný považovať za efektívne ...
už minule som písal že ma enormne fascinuje že na Slovensku furt musí niekto objavovať teplú vodu a hladať problémy tam kde nie sú a následne ich riešiť ... kde inde vo svete možno stretnúť v MHD tolkoto nezmyselného akustického smogu jak to 810zssk trefne nazval? podla mňa nikde ... ale chudáci cestujúci zrovna v Bratislave sú asi nesvojprávni a nezvládnu cestu MHD keď ich nepovedieme za ručičky vkusnými znelkami a hláseniami!