Reakcia na: 810zssk #246263:
Že je informácia o zastávke na znamenie pre cestujúcu verejnosť, ktorej odpoveď na otázku nejakého delenia zastávok by bola (s výnimkou možno niekoľko percent) že sa to delí na zastávky s prístreškom a bez prístreška, informáciou o ničom tromfne už len tvoja logika o akustickom smogu, ktorá defacto hovorí o tom, že aj tie zastávky vyhlasovať je vlastne zbytočné, lebo 0,001% cestúcich to otravuje a musí byť človeku vlastné jasné, že zastávka na trase existuje tak je to hlásenie vlastne neefektívne a budeme ich šetriť na nejaké dôležité hlásenie aby to náhodou cestujúcim raz za rok neušlo 
Ike
Diskusia začala tým, že bezdôvodne naštartovaný motor je priestupok a diskusia sa hneď zvrhla do totalizmu, ako keby nikdy žiadny vodič MHD nemal bezdôvodne naštartovaný motor (pripustime, že vychladenie vozidla pred jazdou a trávenie času vodiča vo vozidle, ktoré sa vykuruje, skutočne bezdôvodne zapnutým motorom NIE JE).
Potom sa začali budovať slamení obri a montovať do toho zriaďovacie stanice a letiská.
Tak som ako obyvateľ pri konečnej podotkol:
- V zime, keď je vonku zima a väčšina ľudí vetrá nárazovo, inak má zatvorené okná a zároveň nikto nechce aby vodič vo vozidle umrzol, je naštartovaný motor ok.
- V lete, keď je vonku horúco a väčšina ľudí má pustenú klimatizáciu a zatvorené okná a zároveň chceme aby bola MHD konkurencieschopná autám, je ok aj má vodič naštartovaný motor a predchladzuje vozidlo,
- Na jar, keď s výnimkou krátkej prestávky nedáva žiadny zmysel aby vodič sedel v zavretom naštartovanom vozidle a obyvatelia pri konečnej by si možno chceli vychutnať jarný vzduch, jednoducho vodič porušuje pravidlá cestnej premávky.
Ergo, sú vodiči, ktorí toto ustanovenie zákona porušujú a nie je dôvod protiargumentovať letiskami, prístavmi, gulovačkami, kozmickými stanicami.