Bohužiaľ pravda. Sú s nimi problémy a na to, že došli ako núdzni tak sa správajú pomerne drzo. Z desiatich sú bezproblémoví a lojálni tak dvaja, traja. Človek by čakal, že za prijatie a pomoc budú robiť maximum pre integráciu a nie sa správať ako keby boli nadľudia.
Nebolo by lepšie na Segnáre odkloniť 30, ktorá by potom mohla obojsmerne zachádzať aj k Tescu Lamač namiesto 63? Vyžadovalo by si to iba nejaké lokálne úpravy parkovania a 30 by potom bola plnohodnotný lamačský vymeták. 63 by obslúžila Pridánky a 37 by zostala ako expresný spoj z centra.
Tak asi najrýchlejšie a najjednoduchšie riešenie bolo nasadiť klbáky. Keby nechali 12m, tak by bolo treba viac vodičov a to by dvihlo náklady na mzdy vodičov a asi aj PHM. Ak ale budú ťahať trolejbusy do Lamaču, tak to bude chcieť jednu nosnú t-bus linku, resp. asi sa tam odkloní 42ka, čo by ale bola riadne dlhá trasa.
Krátka 37 nestíhala pobrať ľudí cez špičky ráno. Záhorská Bystrica sa dosť rozrástla.
Namiesto vymýšlania nových liniek tam treba jednu silnú nosnú kľudne aj s vetvením v Záhorskej podobne ako je L21 v DNV. Rovnako aj Lamač s jedným lokálnym vymetákom podobným L99.
Alebo ju ťahaž priebežne cez Zidiny až k Tescu Lamač aby sa nemusel bus točiť na Segnároch, kde má bus problém, keď tam stojí nejaký génius s autom. Ešte 10m voz ako tak, ale 12m tam ide krokom.
Áno, toto si pamätám ešte, že 37ka bola expresná 102.
Behá mi hlavou kopa riešení, ale dám si na papier a po čase to dám sem, až mi z toho výjde niečo znesiteľné. Ale len tak načrtnem, že Segnáre by som chcel vo svojom návrhu riešiť obsluhou tak aby sa tam bus netočil ale aby vyšiel na križovatke Harmincova / Lamačská cesta. Potom druhá vec je, že zokruhovať 23 a 123, plus do toho zapojiť nejak 36ku aj. Z 30 a 63 urobiť potom jednu nosnú linku pre Lamač, len otázne je, že kam ju poslať a ako ju nejak preložiť s 37kou.
Cestujúcim zo ZB si myslím že nie je žiadúce motať sa zachádzkou cez Segnáre. Ale súhlasím že ideálne by bolo zrušiť 30 a posilniť intervaly 37 a 63 (tá sa zrejme aj tak bude musieť posilniť keďže pôjde po Trnavskej/Ivanskej namiesto baterkovej 61), obsluhu Segnárov vyriešiť nejakou častejšie predávajúcou 23
ono to je tak trosku z historickych dovodov, linka 30 (povodne linka 26) je obsluha lamaca, kdezto linka 37 (povodne 102) je/bol expres obsluhujuci zahorsku bystricu....
a ak by si ich na spolocnom useku zlucil (teda nechal povodny expres stat na vsetkych nacestnych zastavkach) tak by z pozadovanej kapacity pre zahorsku uzrala vacsiu cast "lokalna" zataz....
Na základe čoho DPB šachuje s nasadzovaním autobusov na linky podľa kapacity? Lebo na 29 a 37 v klbáku vidím často do 20 ľudí, dakedy ani to nie a naproti tomu nedávno na linke 68 cez prázdniny škrtili výdavky nasadzovaním 12m vozidiel zatiaľ čo na 29 a 37 boli 18m.
Ešte mi napadlo v súvislosti s linkou 37 a systémom akým obsluhuje od Lamača po Most SNP zastávky a akým linka 30, že či by nebolo žiadúce to zjednotiť pri týchto dvoch linkách, resp. zreorganizovať to kvantum liniek v Lamači vrátane 23, 36 a 123 (viem, že 36ka tam nepremáva ale spolu s 23 a 123 sa motajú cez Bory).
Vydá, ale prečo by mal DPB platiť 132 € za vydanie duplikátu, keď môže zaplatiť 33 € za novú kombináciu? Na duplikát naviac budeš čakať niekoľko týždňov pri tomto bordeli, ktorý vládne vo výrobe tabuliek a s jednou tabuľkou voz do výpravy nepošlú. Takže ekonomicky to nemá žiadny zmysel.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
not.my.god