Inak ako v Prahe zvládajú prevádzku nočných električiek? Tak nebývajú problémy s napäťovými výlukami a nutnosťou NAD? Aj tam majú totiž úseky, kde NAD nemôže ísť po trati a stojí teda inde ako električka.
Čo sa týka BA, tak ja si myslím, že v noci by sme mali zostať pri autobusových nočákoch, keďže zavedenie električkových by vo väčšine prípadov skomplikovalo alebo pridalo prestupy.
Čo sa týka BA, tak ja si myslím, že v noci by sme mali zostať pri autobusových nočákoch, keďže zavedenie električkových by vo väčšine prípadov skomplikovalo alebo pridalo prestupy.
si
toto myslim v dnesnej dobe uplne neplati, teda minimalne to ze by vodic technicky nevedel ze ma stlaceny dopyt (takze nasledne sa to da spravit rovnako tak ako ostatne nocne linky - na znamenie su pre dane linky vsetky zastavky bez ohladu na to ako to je cez den....