Reakcia na: henko151 #243596:
V Prahe sú udržiavané nočné električky z dôvodu širokej oblasti v centre mesta, kde je veľmi utlmená cestná doprava, a nie je záujem ju tam v noci pridávať. Plus v tejto centrálnej mestskej zástavbe by autobusy boli porovnateľne pomalé, ako električky.Jednovagónové T3 jazdia oficiálne preto, aby sa naraz v jeden čas zmestilo x liniek do prestupného uzla Lazarská (ale aj Anděl a iné). Že je potom kultúra cestovania v noci pred voľným dňom taká, že vozne takmer nepoberajú cestujúcich, sa ticho toleruje, ale za vzor by som to teda nepovažoval
N/A
Príklad:
L4+9 keby končila ako NL4+9 na hlavnej = 34 min.
Ak uzol TrM, tak 35 min.
N21 Pri kríži - Hlavná = 12 min.
A k tomu treba aj tú N21, lebo električka neobslúži DNV. Zvýšila sa potreba vodičov, vozidiel, obmedzila sa údržba a zvýšila sa cestovná doba o takmer 200%.